Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Problemen thuis.. Wat moet ik doen?

• 20 oktober 2013
  • 3 reacties
  • 417 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
2 jaar geleden is mijn vader aangereden hij heeft het over leeft maar kreeg een hersenschudding de dokters zijden dat het binnen een jaar over is en nu is het nog steeds niet afgelopen mijn vader heeft een familie bedrijf waar maar 6 mensen werken omdat hij niet te veel mag doen omdat de hersenschudding dan nog minder snel overgaat moet mijn moeder elke dag werken maar sinds een jaar is ze heel ziek we hebben een 2 maanden geleden gehoord dat ze extreem allergisch is dus moet ze 4 jaar lang een prik kuur volgen 2 jaar elke week geprikt worden met de stof waar ze allergisch voor is en dan 1 keer in de 2 of 3 maanden best wel havie vindt ik maar daardoor kan niemand goed werken ze doen het bijden toch en dat is heel slecht voor ze 
hun humeur is daardoor ook naar achter gegaan en ik ben niet de makkelijkste ik heb zusjes waar ik veel ruzie mee heb ik ben thuis heel brutaal en mijn ouders worden elke dag kwaad ik heb het er emotieoneel heel moeilijk mee ik word ook geslagen omdat mijn ouders zo boos dan worden ik weet niet ik wil er met mensen over praten maar ik ben band dat ze me een aansteller vinden wat vinden jullie ben ik een aansteller of moet ik er met mensen over praten

please ik heb hulp nodig

3 reacties

bedankt annelove 

en ik weet het klinkt heel raar maar het lukt me niet goed om te stoppen met stom doen ik probeer heel hard
Heeii je bnet helemaal geen aansteller !
het is juist goed om er over te praten. 

praten lucht op anders krop je het alleen maar op en das
echt niet goed x

ik zou wel proberen minder ruzie te maken met je zusjes, ook al
is dat misschien super moeilijk....

ik hoop dat alles goed komt ! xx annelove
Je weet al dat je ouders het op dit moment heel zwaar hebben. Waarom ben je dan nog brutaal thuis? Het lijkt me juist voor iedereen beter als je een beetje een lieve dochter bent en je ouders zo veel mogelijk helpt. Jullie moeten er toch met z'n allen doorheen zien te komen en je bezorgt jezelf alleen maar meer problemen als je brutaal en vervelend blijft doen.

Reageer