Vraag

Pleeggezin

  • 6 March 2018
  • 4 reacties
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een meisje 13 jaar oud.
Ik zit ergens mee. Ik zit al in het 5e pleeggezin. Het is hier opzich wel leuk. Maar ik wil weg want ik wil bij mijn familie zijn. ik kan niet bij mijn moeder wonen en met mijn vader heb ik geen contact. Ik heb wel contact met mijn familie. Ik wil graag bij opa en oma wonen. Daar is het altijd leuk enzo. En ik mis ze. Ze zijn nog niet zo oud: 65 en 71. Ik wil er gewoon heel graag wonen maar misschien kan het niet. Heeft iemand tips voor mij? Mijn pleegouders weten ook al dat ik ergens anders wil wonen maar ze weten nog niet dat ik bij opa en oma wil wonen. Iemand Tips???

4 reacties

Tips?
Ik denk dat je opa en oma ook niks aan deze situatie kunnen doen, want de regering gaat hierover. en ik weet je achtergrond niet, maar het lijkt me verstandig om goed tot rust te komen in je pleeggezin en om dan uiteindelijk misschien wel naar je opa en oma te gaan of je moeder. Ik hoop dat je er iets aan hebt Xx
Hi,
Misschien kan je een pleeggezin vinden die dicht bij je opa en oma wonen, dan kan je altijd naar ze toe maar is het niet zo dat je er te veel bent.
Hoi
Jammer genoeg kan jij er niet over beslissen bij wie je woont. Ik denk dat je er het beste van moet maken in een pleeggezin, want ik vrees dat je geen andere opties hebt.
Kus
Robben

Reageer