Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ouders maken ruzie

• 20 augustus 2013
  • 2 reacties
  • 307 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Mijn ouders maken echt heel vaak ruzie de laatste tijd. En ik ben heel erg bang dat ze gaan scheiden. En dat we in financiele problemen komen, want we hebben net een nieuw huis gekocht. Mijn moeder houdt nog wel van mijn vader maar mijn vader niet meer van haar.
Volgens mij, nee ik weet het zeker vind mijn vader de moeder van een vriendin van mij leuk. Zij zijn heel vaak bij ons. Mn vader raakt haar dan ook steeds aan.
Wat moet ik nu?

2 reacties

hey
I know the feeling,
ik heb ook een hele tijd in heel hevige ruzies gezeten,heel vaak koffers klaar gemaakt,zowel door men ma als pa.
maar weet je,jij gata er zelf niet zoveel aan kunnen doen,
en anders,probeer ene gesprek aan te gaan met je ouders,samen aan tafel mss,of appart,waar jij je het beste bij voeld.
zeg dat die onzekerheid bij je speeld, 
mss dat je zo wat duidelijkheid kunt krijgen...xx sterkte!!x
okey dat over financiele problemen hoef je je niet druk te maken dat komt wel goed . mocht er een scheiding komen dan is dat natuurkijk hel erg vervelend voor je ik heb t zelf mee gemaakt en t heeft een hoop zorgen met zich mee genomen . zorg er voor dat je iemand hebt waar je altijd terech kan en probeer leuke dingen te doen om je hoofd een beetje leeg te maken. t komt wel goed

Reageer