Vraag

Ouders gaan scheiden

  • 20 November 2022
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Badge

Hallo,
vandaag ben ik te horen gekregen, dat mijn ouders helaas gaan scheiden. Ik kreeg de tranen niet uit m’n ogen, ook weet ik helemaal niet hoe ik hiermee moet omgaan. Ik ben bang dat ze dadelijk ver weg verhuizen, ik wil niet van school wisselen of nieuwe vrienden maken! 
Heeft iemand enige tips?

 


2 reacties

Hey dit is voor iedereen thuis bij jou heel lastig en doordat iedereen het zo moeilijk heeft is er veel ruimte om de dingen te bespreken. Ik weet niet op welke manier ze zijn gescheiden en waarom maar de kans is groot dat ze heel graag antwoord willen geven op je vragen en je willen steunen. Anders als je nu ff boos bent op je ouders kun je het er met vrienden of hebben of met ons natuurlijk hier :) k vind t zo kut dat t gebeurd maar jij komt hier doorheen!

Reputatie 4
Badge +3

Probeer zoveel mogenlijk herinneringen te maken met hun, ik snap dat het echt irri is. Maar misschien zijn ze blijer apart, dat is soms ook beter voor het kind, want dan voelen je ouders blijer, en dan zijn ze vaak blijer rond hun kind, waardoor het kind zelf bvlijer word

Hoop dat het helpt

X Queertje:)

Reageer