ouders en nieuwe regels stiefvader

  • 17 October 2022
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Badge

Hoi ik ben …….

 

ik ben 12 jaar en ben christelijk . nou is het dus zeg maar dat mijn ouders zijn gescheiden toen ik 6 jaar was en na een tijdje terug heeft mij vader een nieuwe vriendin en is heel erg aardig nou is het dat mijn moeder ook een nieuwe vriend heeft die doet of hij mijn echte vader is en hele aggresieve regels heeft zoals toen ik ziek was en ik eens geen eten meer kreeg of dat ik 6 maanden niet meer naar buiten mocht nu komt hij steeds vaker en wil nu ook trouwen met mijn moeder ik heb het met mijn vader er al over gehad om naar hem te verhuizen alleen weet mijn moeder daar niets van  ik moet  naar elk gesprek aan tafel huilen van hem en mijn moeder geeft hem gelijk en lijkt wel GEBRAINWASHED ik heb er wel eens over nagedacht en weg te rennen of de politie te bellen. heeft iemand tips ? 

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge

hoiii

ik denk dat het het beste is om het aan te geven bij je stiefvader en dan kijken of ie een beetje zichzelf kan afremmen 

groetjes 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi,

Je moet vooral niet weg rennen ofzo. Probeer met je stiefvader en moeder erover te praten. Als het echt niet lukt kun je nog vragen aan je vader of hij met je moeder wilt praten, als dit het niet erger maakt tenminste. Maar ren in ieder geval niet weg, zo te horen kan je naar je vader, dus dat is een betere optie.

Groetjess

Reageer