Ouders doen irritant

• 17 June 2022
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Heyy.

Ik heb ouders die echt mega irritant zijn.

Mijn ouders zijn 5 jaar gescheiden en sindsdien zijn ze enorm veranderd.

Mijn vader is enorm streng geworden. Hij maakt ruzie over alles, met mij en mijn broer.

Ik mag bij hem niet mezelf zijn. Hij vindt alles wat ik leuk vind niet leuk en forceert mij om dingen leuk te vinden die hij leuk vind.

Hij is ook enorm kinderachtig, en doet alsof ik en mijn broer 6 zijn (We zijn 14 en 17)

Mijn moeder is aardiger geworden, maar kan woedeaanvallen hebben. En ze laat het uit op mij, zelfs als mijn broer iets misdaan heeft. Vandaag maakte ze ruzie met mij omdat ik mijn haar niet in een paardenstaart wou. Het lijkt net alsof ze favorieten heeft. Toen ik dat zei maakte ze ruzie met mij.

Allebei zijn ze enorme narcisten. Ik ben nooit goed genoeg voor hun. Ik moet perfect zijn. Als ik het durf om een onvoldoende te halen, zijn ze gelijk teleurgesteld.

Ze maken ook regelmatig ‘grappen’ over dat ik dik ben. Ze pikken ook de hele tijd op wat ik eet. Ze ontkennen het niet als ze een fout maken en geven mij de schuld.

Soms vraag ik me af wat ik moet doen om te zorgen dat ze echt van me houden...

1 reactie

Badge

Ik denk dat ze toch om je geven ook al zijn ze altijd boos.(Dat zijn de mijne ook, maar die zijn nog bij elkaar) Mijn vader word steeds geprikkelder en word dus ook sneller boos. Ik weet niet echt ook wat ik er mee kan doen, dus ik kan je niet echt goed helpen. Sorry

Reageer