Ouders boos, weglopen van huis

  • 7 January 2023
  • 8 reacties
  • 94 Bekeken

Badge

Heb de afgelopen dagen ruzie met me ouders terwijl het oprecht mijn schuld niet is, ze geloven nooit in me en vinden het gek dat ik snel boos wordt terwijl ze me nooit vragen wat er eigelijk met me aan de hand is. Me vader doet super kut tegen me en ik hou het echt niet meer vol hier dus ik will weglopen van huis, heeft iemand tips wat ik moet doen?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

hoi,

Jeetje wat vervelend. Nou het lijkt me in eerste instantie goed als je ergens binnen bent. Het is laat en koud, je kan niet in de nacht buiten blijven. Gaat dat lukken?

Wat betreft je ouders. Praat er nog eens met hen over of anders met iemand anders die je vertrouwd.

Β 

joeeeee

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Ik kan misschien bij een vriend slapen maar wat als ik dan wordt opgepakt door de politie en meemoet naar de jeugdzorg ik heb daar zoveel slechte verhalen over gehoord

Reputatie 7
Badge +17

Kan je het echt niet proberen uit te praten met je ouders? Weglopen lost eigenlijk niks op en zoals je zelf al zegt maak je het jezelf alleen maar moeilijker.

Reputatie 7
Badge +19

dat zal echt niet zomaar gebeuren. Het lijkt me inderdaad een goed idee als je naar die vriend gaat.

Badge

Kan je het echt niet proberen uit te praten met je ouders? Weglopen lost eigenlijk niks op en zoals je zelf al zegt maak je het jezelf alleen maar moeilijker.

Me ouders geloven nooit in mij en volgensmij ool niet in mentale gezondheid ik kan niet met ze praten want het komt er altijd op neer dat het mijn schuld is maar als ik vraag waarom is er geen reden voorΒ 

Reputatie 7
Badge +17

Even het huis uit is idd geen slecht idee en als je bij iemand thuis terecht kunt is dat mooi, maar het is wel een tijdelijke oplossing. Kun je het op school met iemand bespreken? Met je mentor of een vertrouwenspersoon? Die zouden je ook verder kunnen helpen.

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Nee want ik vertrouw de mensen op school totaal niet en ik denk zelfs dat het alleen maar erger wordt dan. Maar bij die vriend slapen voor een tijdje js misschien een heel goed idee aangezien hij net een broer voor me is en we hetzelfde willen bereiken in het leven dan kunnen we samen aan de gang dan denk ik ook niet aan thuis

Reputatie 7
Badge +17

Als jij je daar veilig voelt is dat zeker een goed idee.

Reageer