Vraag

Ouders

  • 5 March 2019
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy ik heb even een vraagje,

Mijn ouders zijn pas gescheiden en ik kom nu niet meer bij mijn vader omdat er een paar dingen gebeurd zijn. Alleen nu ik ongeveer 2 maanden bij mijn moeder woon, mis ik mijn vader heel erg. Ik heb hem al een berichtje gestuurd en hij zei dat ik altijd mocht komen. Ook vroeg hij wanneer ik kwam nadat ik had gevraagd of een keertje in de vakantie kon langskomen. Alleen nu moet ik het dus tegen mijn moeder zeggen/vragen wanneer ik kan. Maar op een of andere manier durf ik dit niet. Mijn moeder is niet gemeen, maar gewoon heel aardig. Weet iemand hoe ik dit kan zeggen? Of hoe ik erover kan beginnen?
Alvast bedankt xx

2 reacties

Heel erg bedankt!
hoi Danielle

Alleen nu ik ongeveer 2 maanden bij mijn moeder woon, mis ik mijn vader heel erg.

je hebt het recht om je vader te blijven zien. als het goed is zijn er duidelijke afspraken gemaakt wanneer jij je vader ziet.


Maar op een of andere manier durf ik dit niet.

ik snap dat je het spannend/eng vind. maar het is niet meer dan normaal dat je dat vraagt.

weet iemand hoe ik dit kan zeggen? Of hoe ik erover kan beginnen?

Als je het te lastig vind kan je haar ook een appje sturen dat zij later er over begint. bij mij thuis woord het altijd tijdens het eten besproken. wanneer en hoe laat ik naar me vader ga.


misschien moet je ook aan je moeder vragen wat de afspraken er over zijn. bij mij is de regel dat ik recht heb dat ik me vader om het weekend zie. en in de vakantie de helft van de tijd.

groetjes
bella

Reageer