Op kamers zonder geld???

• 9 mei 2016
  • 1 reactie
  • 292 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee allemaal,

Ik woon op dit moment thuis met mijn moeder. Mijn moeder is me zat. Ze heeft nu de geldkraan dichtgedraaid en dreigt me het huis uit te zetten. Hiertoe heeft ze alle recht aangezien ik 18 jaar ben, maar ik zit nog op de middelbare school en ik krijg dus geen stufi waar ik een kamer van zou kunnen betalen. Wel heb ik de kosten van mijn zorgverzekering, belasting, school, scouting, abonnementen, kleding, uitgaan en straks waarschijnlijk ook eten.
Ik krijg wel zorgtoeslag en de tegemoetkoming voor scholieren maar dit is net genoeg om mijn gehele zorgverzekering en school van te betalen.... Laat staan een kamer en eten.
Bijbaantje? Ik werk en verdien zo'n 130 euro per maand, dus daar kan ik niet van leven. Op geld van mijn ouders hoef ik niet meer te rekenen...

Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?

1 reactie

Badge +17
Je bent 18 jaar en verdient 130 euro per maand? Dat is echt te weinig. Ik ben 16 en verdien rond de 300 euro per maand. Is het een idee om eens te gaan kijken naar een andere baan? Een plek in de bediening verdient over het algemeen prima, beter dan caissière of iets dergelijks.

Moeilijk dit.. Ik heb zelf nog weinig verstand van zorgtoeslagen en andere tegemoetkomingen, maar is het niet mogelijk om een lening af te sluiten bij de bank? Lenen kost geld, sure, maar als je slim omgaat met een lening kan je dat even later prima terug betalen.

Reageer