Vraag

ongewild ontmaagd

  • 26 April 2020
  • 4 reacties
  • 3807 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn zus is 21 en was 5 weken geleden bij ons in huis omdat ze even terug kwam uit spanje waar ze woont en toen waren we alleen thuis en ik maakte mijn zus boos omdat zij niet naar me luisterde als ik iets zei ofz en toe n ging ze naar de gang om iets uit haar tas te pakken en dat bleken handboeien te zijn en ik vroeg me af wat ze ermee zou gaan doen en ze zei dat ik mee moest komen naar boven en dat deed ik omdat ik benieuwd was wat ze ging doen en toen moest ik op bed gaan liggen en toen besefte ik pas wat ze ging doen ze liep toen naar beneden en kwam teurg en belde een paar vriendinnen op die nog in nl woonden en die kwamen zij liet ze binnen en nam ze mee naar boven en toen gingen zij met zun zessen mij verkrachten en mijn zusje die nog jonger is (12) die kwam thuis en liep naar boven om mij te zoeken en die zag ons bezig en mijn zus sloeg haar een blauw oog en heeft haar vagina helemaal pijn gedaan en ze dwingde mij om haar vagina te likken en toen moest ik sex hebben met mijn oudere zus. Deze tekst is verwijderd door de Kindertelefoon.  en mijn zusje die is een dag na het voorval weggelopen en ook weer thuis gekomen maar mijn oudere zus heeft haar en mij allebei ontmaagd en geslagen en misbruikt dus wat moet ik hier nu mee?

 


4 reacties

Reputatie 2
Badge +3

-Onnodige quotes verwijderd-

als het echt is is dit erg

Hi! 

jeetje wat een verhaal, heel heftig vind ik dit. Je zou naar je ouders kunnen gaan om te melden dat dit is voorgevallen. Het lijkt mij alleen niet dat ze je zo geloven omdat het ook hun eigen kind is. Je moet jezelf en je zusje dus allebei overhalen om te kunnen laten zien wat er is gebeurt. hangen er camera’s? want dan heb je bewijsmateriaal. Geloven je ouders je niet of durven ze er niets aan te doen, ga naar de politie. doe aangifte het zal serieus genomen worden omdat jij als een persoon al bewijsmateriaal bent. helaas is er als er geen camera’s zijn geen bewijsmateriaal dat aanwijst dat je zus dit heeft gedaan dus daar zouden ze je mee lastig kunnen vallen als er geen camera’s zijn. Proberen is het altijd waard!

Hoi

 

Wat een ernstige situatie. Heel erg verkeerd wat je zus je zusje en jou heeft aangedaan. 

 

Zoals hulper20 voorstelde, zou je naar je ouders toe kunnen. Zowel voor jouw veiligheid als voor die van je zusje lijkt het me van belang dat jullie ouders weten wat er speelt. Voel je je goed bij je ouders? Als het je lastig lijkt om hierover te vertellen, wat ik me absoluut kan voorstellen, zou je ze ook een brief kunnen schrijven. 

 

Het lijkt me nuttig om wat je meemaakte, te bespreken met de Kindertelefoon. Daar kan je namelijk anoniem je verhaal kwijt, en zou je extra advies kunnen inwinnen. Sowieso lijkt het me fijn om je hart te luchten over wat er zich afgespeeld heeft. 

 

Waar verblijft je zus momenteel? Zijn jullie, je zusje en jij, veilig? Moest je je namelijk onveilig voelen, is het nog meer van belang om je ouders in te lichten. Eventueel zou je ook eens kunnen bellen naar Veilig Thuis. Vermoedelijk hebben ook zij nuttige info voor je. 

 

Als je niet meteen naar je ouders toe durft of als je dit voorval graag met iemand anders bespreekt, zou je terecht kunnen bij de huisarts, een docent, of een vertrouwenspersoon (eventueel op school). Ook deze zouden jou kunnen bijstaan, en er mee voor kunnen zorgen dat je veilig bent. 

 

Verstandig van je, om dit topic te openen. Dat was alvast een eerste, dappere stap. Ik hoop dat je ook hierna voor je eigen veiligheid en die van je zusje durft op te komen, want het is echt niet ok wat je oudere zus jullie aangedaan heeft. 

 

Gr. Kenshin

Badge +1

JE oudere zus zou ik naar een psychiater sturen

Reageer