Nog steeds geen updates over familie behandeling

  • 24 February 2023
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

IK HEB NOGSTEEDS GEEN UPDATES OVER MIJN FAMILIE BEHANDELIG.

Ik, het mens dat dit typt, heeft een maand geleden op mijn laptopje een topic voor ervaringen over gezins behandelingen voor familie trauma gevaagd en sinds dien heeft niemand mij en mijn in de warrige zelf een verhaaltje kunnen door sturen. Ik heb met niemand kunnen relaten over de ervaring van wachten op deze lange lijst voor hulp.

Ik heb mijn ortho pedagoog honderd miljoen keer gevraagd voor updates met de wachtlijst en over nieuwe informatie over hoe deze behandeling vanslag gaat. Absoluut niks heb ik tehoren gekregen. 

 

ongeveer 10 minuten geleden keek ik op het forum, ik keek naar mijn geweldige 6 topics die ik heb geplaatst en zag degene waar ik vroeg voor andermans ervaringen. ik zie dat het EEN MAAND geleden was geplaats. Ik was zo happy. Waarom? Omdat ik rond die tijd ongeveer nog 4 - 5 maanden moest wachten tot de behandeling. Nu moet ik nog maar 3 - 4 maanden wachten tot familie grippy socks vakantie

DRIE tot VIER MAANDEN. 😭

 

Wat ben ik happy. 

 

maar zo kort nog. Ik ga bijna al elke dag therapie krijgen met de fam. Hoe geweldig is dit.

(Oh en, als je ervaringen hebt over jouwn familie behandeling voor je familie trauma of gewoon behandeling voor trauma dan ben ik een en al oor om te luisteren. Voor de komende 4 maanden mogen de ervaringen naar binnen stromen. ) 

 

in iedergeval, ik ben nogsteeds open voor verhalen en ervaringen.


4 reacties

Hoi @Roxx.ie ,

 

Wat vervelend om te horen dat je je ervaringen niet met iemand hebt kunnen delen die hetzelfde doormaakt als jij. Wel knap dat je hier toch je verhaal komt doen. Hopelijk krijg je een reactie waar je op hoopt. Verder lazen we ook in een andere topic dat je het wel spannend vindt om weer contact op te nemen met de Kindertelefoon. En zoals de kinderen op het forum ook zeiden, onze vrijwilligers helpen je graag verder en luisteren graag naar je. Verder kan je De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Succes en sterkte,

 

Noa, De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +8

Update. Het gaat nu nog een jaar duren. Mijn moeder is zwanger en ze willen niemand die boven de 22 weken is innemen en m'n moeder is nu 16-17 weken. Als ze nu binnen 4 weken niks horen kan het pas over 1 vol jaar. Ervaringen zijn nogsteeds wel fijn om te horen. Maar ik ga de mijne niet binnenkort kunnen delen. Behalve als een wonder gebeurt en ze ineens morgen plek hebben. 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Roxx.ie, heel vervelend dat je nog geen reacties hebt (ja naast de kindertelefoon dan).

Ik heb zelf geen ervaring met familie trauma's, maar ik hoop dat anderen die dat wel hebben/hadden wel reageren voor je met hun verhalen daarover en de therapie daarvan!

Echt heel jammer dat de therapie waarschijnlijk over een jaar gaat beginnen :(

Groetjes,  @Monkeyboy69 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi,ik sluit me aan bij @Monkeyboy69 , ik hoop dat je misschien toch eerder kunt en heel veel sterkte! En dat er reacties komen van mensen die ook ervaring hebben! 

Groetjes liefs Tartan X

Reageer