Vraag

Nog Meer Ruzie Over Geld

  • 12 October 2019
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik had natuurlijk al gezeik over geld omdat mijn moeder dingen met mijn pasje betaald heeft. En hoewel mijn telefoon op de naam van mijn vader staat, wordt iedere maand het bedrag van mijn abonnement van mijn rekening afgehaald. Ik betaal hem dus in principe zelf. En toch beweert mijn vader dat ie van hem is. Hij was net boos omdat ik hem even niet begreep, en toen greep hij mijn telefoon uit mijn handen en gooide hij hem op de grond.

Toen ik inbracht dat ík heb betaal, kreeg ik klappen. Mijn vader ging weer lopen schelden en ik kreeg van mijn moeder ook weer een klap op mijn muil.

Ik betaal in principe alles zelf. Volgens mij heb ik dat ook al eerder gezegd. En toch worden mijn ouders altijd fysiek boos (dingen gooien, mij slaan) als er iets is. En dan roepen ze dat het van hun is omdat zij het betalen, terwijl zij ook wel weten dat dat helemaal niet waar is.

Dat ik dingen zelf moet betalen, vind ik niet erg, maar wel dat er zo met mijn spullen om wordt gegaan.

4 reacties

Van wie krijg je dat geld?
Dit is kinder mishandeling.

Ga zo snel mogenlijk naar een jeugdagent, en doe daar je verhaal. Diegene kan jou helpen, of dat nou is hoe je omgaat met deze situatie, of om je uit huis te halen of wat dan ook. Want dit is echt niet gezond.

Ik hoop dat het niet voor veel langer zo moet. Hulp is dicht bij, maar je moet er wel zelf naartoe stappen.

Als ik iets voor je kan betekenen hoor ik het graag.


Veel sterkt en succes,
LVA
Ik werk en dat geld is mijn loon. Ik vind dat ik dan het recht heb om het uit te geven/te sparen als ik wil.
Dan is het ernstig want als zij het gaven was het inderdaad hun geld maar dat is niet zo en dus mogen ze toch wat respect tonen. Ik heb een iPhone +€1000 ik zei wat een brol mama zei ik had een mobieltje 4000fr da it €100 en ik kon bellen waarvoor een mobieltje dient nu kennen ze de waarde niet want 40 000fr daar kocht je vroeger een auto mee. Tegenwoordig gooien we met het geld al wordt duur en we mogen vind ik iets moois hebben we werken ervoor

Reageer