nieuwe partner ouder

  • 23 August 2019
  • 5 reacties
  • 148 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi.

Ben vorig jaar onverwachts mijn vader kwijtgeraakt. Moeder had 4/5 weken later al een nieuwe vlam. En heeft hiermee al verschillende keren afgesproken (op vakantie gegaan en weekendjes samen doorbrengen.)

Hij woont in VK dus het is wel een lange afstand relatie, maar toch iedere keer als die vent hier komt of als ik mn moeder aan de lijn hoor met hem wordt ik kotsmisselijk.

Ik heb ook berichtjes gelezen, echt zoetsappig om te kotsen en de eerste keer dat ie hier was bij ons thuis heb ik ze seks horen hebben (like dat had ik dus echt niet hoeven horen gadverdamme!!!)

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, het liefst vermoord ik hem gewoon.
Wat mn moeder met hem heeft had ze nóóit met mn vader.


Nu denk je wel "ja wees blij voor haar" dat probeer ik maar het is nog niet eens een jaar geleden dat hij overleden is en nu helemaal zo zoetsappig happy zijn. Bah bah

5 reacties

WoW dat is echt kut! Ik vind ook wel dat je moeder iets langer mocht wachten, maar ja de liefde kan onverwacht komen. Wat ik zou doen is er echt gewoon met je moeder over praten, vraag even of je haar onder 4- ogen mag spreken. Dat lijkt waarschijnlijk heel moeilijk maar dat hoeft het niet te zijn. Zeg tegen je moeder dat je er moeite mee hebt dat ze zo snel iemand anders heeft en vraag zeker of dat ze wat minder klef zouden willen doen als jij in de buurt bent. Dat moet ze vast en zeker begrijpen. Succes xxx
Ja ik kreeg al weer te horem dat ie hier in September weer komt voor 3 nqchten.
Oh nee, dat is echt niet fijn. Weet je, ga zoveel mogelijk bij een vriendin slapen ofzo. En als je moeder moeilijk doet zeg dan de reden, dat je het niet jan aanhoren dat ze zo doet met iemand. X
Hij is nu hier en ze hebben samen lopen douchen *kots* gadverdamme. Ga naar een fucking hotel ofzo!!!!
Nou lekker dan als je nachtrust verpest wordt door seks

Reageer