Vraag

niet zo slim

  • 17 June 2022
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Badge

Ik heb iets doms gedaan. Iets wat niet mocht en ik heb geen idee hoe ik het tegen mijn ouders moet vertellen. Hebben jullie ooit iets gedaan wat zo dom was waar je eigenlijk heel erg veel spijt van hebt? En hebben jullie het wel of niet verteld?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @anoniempie1416,

Natuurlijk doe ik wel eens iets doms of iets wat eigenlijk niet mag. Meestal vertel ik dat wel aan mijn ouders, vroeg of laat komen ze er toch wel achter. Wat heb je dan precies voor doms  of iets wat niet mocht  gedaan? :)

xx Eenmeisje004 

Hoii.

Ik heb eens cola in de ochtend gedronken bij oma en mijn ouders werden gek, schreeuwden naar me en praatte niet met me voor de hele dag (Ik was 8)

Ik was hun woedeaanvallen wel al gewend maar dit was echt extreem. Dat was 6 jaar geleden en ik denk er nog steeds aan.

Van dat punt af aan begon ik mijn ouders niet leuk te vinden.

Hoi anonimpie1416,

ik krijg altijd een heel naar gevoel als ik iets fout heb gedaan en ik heb het nog niet verteld en als je het niet verteld dan krijg je zo’n naar gevoel dus mijn tip is gewoon vertellen misschien worden je ouders wel niet boos of kunnen ze je helpen. Dus vooral wel vertellen anders blijf je ermee zitten.

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @anoniempie1416 ,

ik snap dat het moeilijk is om te vertellen dat je iets fout hebt gedaan. Alleen kun je het dan juist het beste wel vertellen want anders blijf je ermee rondlopen en dat is erg vervelend. En misschien kunnen je ouders je wel helpen of ze worden niet zo boos .  Dus vooral wel vertellen.

succes!

Reageer