Nichtje wordt gebruikt door haar bff

  • 3 April 2018
  • 5 reacties
  • 585 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

Mijn nichtje word gebruikt door haar zogenaamde bff. Mn nichtje denkt dat ze echt haar bff is maar dat is niet zo dat zie ik alleen ze gebruikt haar gewoon. Ze hackt haar op een spelletje en dan geeft ze mij de schuld omdat mn nichtje alles gelooft en een beetje flauw is gelooft ze dat meteen hoe krijg ik hun van elkaar weg die meisje had een bericht geschreven naar mn nichtje zivan ik kom nooit meer naar jou ga maar met je enige vriend spelen doei en al masr k weet zeker dat of zij komt na paar dagen of mn nichtje gaat haar roepen

5 reacties

Hoi!

De zogenaamde bff van je nichtje doet niet leuk tegen haar. Die bff geeft jou de schuld, dat is ook niet fijn.

Die zogenaamde bff lijkt een grote invloed uit te oefenen op jouw nichtje. Je nichtje neemt makkelijk dingen van haar aan. Jij hebt al geprobeerd haar te laten inzien dat de vriendschap met die bff niet positief voor haar is, maar zij ziet dat niet in.

Misschien kunnen haar ouders met haar praten. Naast vrienden hebben ouders vaak een grote invloed op hun kinderen. Ken jij haar ouders goed, kun je hen contacteren? Leg je situatie maar uit aan hen. Zij hebben misschien tips voor jou hoe je haar kunt benaderen, of misschien gaan ze zelf met haar praten.

Het is lief dat je je nichtje wilt beschermen. De vriendschap tussen haar en die zogenaamde bff heeft hoogstwaarschijnlijk geen goede invloed op haar. Je hebt een goede stap gezet door raad te vragen.

Groetjes
x
@100divergent11. Haar ouders doen er niks aan die bff van haar is zo nep dat de ouders ook geliven soms..
Haar ouders geloven die bff ook. Dat is lastig. Is het een optie dat jij alles wat je hier hebt vertelt nogmaals heel duidelijk aan hen uitlegt, met daarbij je zorgen over je nicht? Haar ouders moeten inzien dat een negatieve vriendschap niet gezond is voor hun dochter.
@100divergent11. Ja dat heb ik gedaan maar haar ouders zijn niet open voor die dingen zeg maar de moeder durft of wilt er niet iets voor doen
Je hebt al juiste initiatieven genomen, maar die hebben niet tot het gewenste resultaat geleid. Ken je iemand anders die je kan aanspreken, die een grote invloed op haar heeft? Een ander familielid, bv. grootouders of haar mentor?

Reageer