nare thuissituatie

  • 6 November 2022
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Badge

Hoi,

Ik weet het allemaal even niet meer.. ik ben 14 en woon bij mijn vader..

Het is thuis heel naar en er gebeuren dingen die ik niet fijn vind. Ik durf er met niemand over te praten..

Zijn er meer mensen die zoiets meemaken? Ik voel me vaak heel erg alleen.


3 reacties

Badge

Hoi Liva,

Neem contact op met de kindertelefoon als je er met hun over wilt praten. Als je dit niet wilt probeer er dan over te praten met je moeder of een familielid die je kunt vertrouwen. Dit zijn ernstige dingen en kunnen erg verstikkend voelen om mee te maken, maar je bent niet alleen! Zoek hulp bij familie of vrienden en hou je hoofd omhoog!

Badge

Hoi,

Ik heb geen moeder meer anders had ik haar zeker in vertrouwen genomen. Familie is er ook niet echt😔 de familie die ik heb zie en spreek ik eigenlijk nooit en heb er ook geen goede band mee..

Het voelt inderdaad heel erg verstikkend.. daarom vroeg ik of er meer mensen waren die in zo'n situatie zitten... misschien hadden ze nog meer tips. Praten over zoiets moeilijks is gewoon heel erg lastig😔

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Livaaa ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit en dat je het moeilijk vindt om erover te praten. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Groetjes,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reageer