Vraag

naakt rondlopen thuis

  • 9 March 2020
  • 32 reacties
  • 12726 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

ik zie ze wel vaak naakt, maar dat komt vooral doordat we allemaal tegelijkertijd de badkamer nodig hebben, dus dan staat bijvoorbeeld mijn vader onder de douche, terwijl ik naar de wc ga

Niet maar in mijn ondergoed omdat ik een transgender meisje en het is wat vreemd ik ben eraan gewend maar ik ben nu een meisje buiten dat ik een penis heb en het zou raar zijn als ik in mijn blote zou rondlopen thuis en gênant omdat ik het 1x heb gedaan met een stijve.

Ik zat op de zetel wat de rukken toen mijn mama in de living kwam en ik zij het is warm mama zei doet de venster open en Taylor trekt een broek aan ik zei ok maar toen ik recht stond,stond mijn penis omhoog en mijn mama heeft het gezien want ik kan liegen maar een stijve penis doet dat niet en dus weet ze dat ik zat te rukken op de zetel en nu draag ik spannende shorten dus ookal is ie stijf mijn shortje knelt en je ziet niet dat ie stijf is 

ik zie mn ouders ofzo nooit naakt maar zelf ben ik heel vaak naakt als ik op mn kamer ben.

Reputatie 5
Badge +5

Hoi, 

 

lopen jullie naakt rond thuis en zien je broer of zus of ouders je geslachtsdeel weleens? En zien jullie je ouders zelf naakt?

Hoe is dat bij jouw?

Heyy

Me ouders zien me nooit naakt, maar ik hun wel, als ik toevallig in de badkamer ben als ze douchen en ze zijn net klaar .

Groetjes

Kaas123

Reputatie 5
Badge +5

Ik loop heel vaak met m’n broertje van 10 bijna elke dag naakt door huis, m’n ouders minder vaak. En ja ze zien onze piemels 

Hoi het is niet dat we naakt rond lopen van nu doen we geen kleren aan  . Het gebeurd dat ik mijn broer , zusje en onze ouders isnaakt zien en omgekeerd

Reageer