moeilijke ouders!

  • 23 May 2022
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

Ik heb een probleempje. Mijn ouders zijn een beetje streng voor me en mijn zusjes. We mogen eigenlijk vrij weinig als het gaat om sociale dingen. We krijgen best veel dingen, maar net niet die dingen die we graag willen. Ik mag bijvoorbeeld geen snapchat (ze vinden het onzin), geen spelletjes op de telefoon(anders zit ik te er te veel op), we hebben zelfs schermtijd (als ik 1,5 uur erop heb gezeten, schakelt hij uit), we mogen nooit afspreken, geen nummers uitwisselen en geen insta ofzo. Het is toch een beetje raar. Mijn vriendinnen mogen bijna alles, ze hebben alles. Ik moet altijd een smoes verzinnen tegen mijn vriendinnen waarom ik het niet heb. Ik ben hier echt klaar mee. Weten jullie misschien raad hoe ik mijn ouders kan overtuigen?

Alvast dankjewel voor het lezen en ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Dinosaurusx


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

hey hey, 

Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Ik mag ook geen snapchat, insta, tiktok enz. En ik heb ook schermtijd voor 1 uur, het is heel vervelend maar als je echt al alles hebt geprobeerd om hen over te halen en het lukt niet moet je het  gewoon laten denk ik! dat doe ik ook! nou ja, succes!

Reputatie 5
Badge +4

Dus je ouders willen hun eigen kinderen gewoon dood ongelukkig maken. Dat is een heel fijn idee, maar niet heus

Reageer