Vraag

Moeder zwanger?

  • 12 July 2018
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi mensen

Het gaat thuis niet zo goed op het moment. Maar vanmiddag gebeurde er iets heel raars. Ik was gezellig met mijn moeder naar de stad en alles leek heel normaal te gaan tot we naar de action gingen. Ik moest iets voor school halen dus terwijl ik daarnaar ging zoeken ging mijn moeder naar iets anders zoeken. Toen we weer bij de kassa waren deed ze snel wat ze gepakt had verstoppen onder mijn folder die ik wilde hebben. Maar toen gleed de folder er opeens vanaf en zag ik dat het een zwangerschapstest was. Ik voel me al de hele dag raar nu want wat als mijn moeder echt zwanger is? We hebben niet echt geld en ruimte voor nog een broertje of zusje en dat willen mijn broer en ik ook niet.

Heeft iemand tips voor wat ik moet dan want ik voel me echt heel erg gefrustreerd.

2 reacties

Dan=doen*
Hoi

Wat jammer dat het thuis niet goed gaat. Vandaag ben je geschrokken omdat je moeder een zwangerschapstest kocht.

Dat ze een zwangerschapstest koopt, hoeft niet te betekenen dat ze zwanger is. Misschien zegt de test dat ze niet zwanger is, of heeft ze die test voor een vriendin gekocht.

Je maakt je er zorgen over. Durf je je moeder naar die test te vragen? Misschien kan ze jou geruststellen.

Groetjes
x

Reageer