Vraag

moeder heeft wat tegen mij

  • 6 February 2019
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Badge
Hallo mijn naam is niet anoto maar ik wil graag anoniem blijven :)
Dus ik denk dat mijn moeder wat tegen mij heeft want bijvoorbeeld. ik ben naar de eerste klas gegaan en dan krijgen we (ik en mijn broer) een tripje ergens naartoe dus toen mijn broer naar de 1ste klas ging ging hij naar Barcalona met mijn moeder.... Maar toen IK een trip je mocht ging ik naar GRONINGEN...
en bijv. mijn broer krijgt 20 shirt van stone island (iets van 200 per stuk) en ik wil is een keer iets van 5 dingen voor 150 euro EN DAT MAG NIET en dan denk ik zo van what the fuck...
ik vindt dat gewoon raar dus ja help mij alstjeblieft

~anoto

3 reacties

Badge +1
Dat is vreemd en je vader dan? Of is daar iets mee zo ja sorry! Maar anders zou ik is met je ouders praten en wat vind je broer ervan? Groetjes S....e
Hey Anoto

Wat naar dat je moeder vrijgeviger lijkt te zijn naar je broer toe. Het is inderdaad niet ok dat jullie ongelijkwaardig behandeld worden.

Zou je, op een moment dat zowel je moeder als jij kalm en ontspannen zijn, dit met haar kunnen bespreken? Je mag haar er bewust van maken dat jij je benadeeld voelt. Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent, maar probeer dit rustig te bespreken. Je moeder zal eerder geneigd zijn om naar je te luisteren, als je op een respectvolle toon met haar praat.

Het lijkt me ook goed om aan te geven hoe je broer tegen je doet. Het is niet ok dat hij je uitscheldt.

Groetjes
Kenshin
Badge
mijn vader die zie ik niet meer en mijn broer scheld mij uit met kk enz

Reageer