Vraag

Moeder gaat vreemd

  • 5 June 2019
  • 0 reacties
  • 154 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi mensen ik ben 17 jaar oud, mijn moeder gaat al bijna 5/6 jaar vreemd met de oom van mijn vader en misschien langer dat weet ik niet en ze weet dat ik het weet en gaat nog steeds door. Ooit heb ik het haar verteld maar toen ging ze schreeuwen en boos worden en ze gaf het niet toe terwijl ze weet dat ik alles gezien heb in het echt en gehoord heb via de telefoon maar alsof geeft ze het niet toe en stopt ze niet en daarom ben ik heel koud achtig met mijn moeder en zijn we nooit close want ik kan dat gewoon niet door haar vreemd gaan heb ik een raar gevoel als ik haar bijvoorbeeld een compliment geef of iets of gewoon lief doe tegen dr . Wij knuffelen ook nooit of geven elkaar nooit kusjes en ze zeurt daar ook altijd over en word dan boos dat ik zo ver ben van haar thuis en vraagt af waarom. Ik vind het zielig om het tegen mijn vader te vertellen want hij heeft suiker ziekte en hart problemen dus ben bang dat hij een hartaanval gaat krijgen. Ik weet niet wat ik moet doen, ik denk of gewoon zo leven of die man erop aanspreken en vragen of hij ermee kan stoppen maar ben bang dat hij dan gaat doen alsof hij niks heeft gedaan en mij gaat uitlachen en het daarna aan mijn moeder gaat vertellen en dat mijn moeder onschuldig gaat spelen en het tegen mijn vader gaat zeggen dat ik zijn oom beschuldig voor vreemd gaan. Ik kan het sws niet aan me moeder vertellen want ik weet haar reactie al , ze gaat sws weer doen alsof ik ruzie zoek en schreeuwen en etc. Ik hoop dat de kinder telefoonhoes niks mee gaat doen want daar heb ik echt geen zin in ik wilde alleen ff mijn verhaal delen en advies krijgen van iemand die ook het zelfde ongeveer mee maakt.

0 reacties

Geen reactie

Reageer