Moeder gaat vreemd

  • 6 December 2017
  • 7 reacties
  • 987 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een jongen van 15 jaar verder niks speciaals.

Het laatste jaar merkte in aan mijn moeder dat ze vaker op haar telefoon zat dan eerst. Naast dat schermde ze ook erg vaak haar telefoon af en als ik bv op de bank lag en omhoog kwam deed ze hem meteen snel weg. Vandaag zat ik vanaf de bank meetekijken van een afstandje op haar telefoon. Ze dacht dat ik sliep ofzo in iedergeval dat ze niet kon meekijken. Ze opende dus haar telefoon en ging naar een app vlgm telegram en zat daar dus te chatten met een man. Ik zag ook dat ze hartjes stuurde. Ik had al een tijdje zo'n vermoeden maar alsnog voel ik me echt slecht.

Ik weet nu niet wat ik moet doen. Ik maakte al wel eens opmerkingen van oja is het weg maar dat was niets. Ik zou het niet durven om het haar te zeggen ofzoiets. Ik wil het ook niet tegen mijn vader vertellen want hii is ook gewoon gelukkig. Ik ben bang dat het mijn hele leven zal veranderen als ik het vertel. Ik hou van mijn familie etc. Tegen mijn zus of zusje zeggen wil ik liever ook niet ik wil hun gelukkig laten. Weet iemand wat ik moet doen of heeft iemand dezelfde situatie ervaren? (Sorry voor miss slechte tekst maar het is moeilijk om hierover te praten)

7 reacties

hoi,
je moet het wel zeker weten nietwaar?
hebben je ouders een slechte relatie?
groeten,
Badge +5
Sommige ouders hebben daar gewoon afspraken over gemaakt, dus echt zorgen zou ik me niet maken. Dat ze die afspraken niet aan de kinderen vertellen, en dat jouw moeder het daarom voor jou verborgen wil houden.... dat snap ik ook nog wel.
Hoii

Ik vertrouwde mijn moeder in het begin ook niet... al was dat een beetje anders.. ouders waren uit elkaar ik heb geen contact met me vader maar me vader deed nogal bot tegen mijn moeder dus vertrouwde ik het niet.. Als ze ging douchen ofzo wachtte ik dat ze de douchekop aandeed en ging naar haar telefoon toe om er op te kijken... en kon dus chatts lezen... dit kan je dus ook doen

Groetjes!
Zo gemakkelijk gaat dat niet bij mij. Mijn moeder doet heel stiekem en stopt er mobiel altijd goed weg en heeft een lang wachtwoord. Mijn ouders hebben laatst tegen ons als kinderen verteld dat het minder gaat en mijn moeder slaapt apart van mijn vader. Ik weet zeker dat ze met anderr mannen contact heeft. Ik durf het niet tegen dr zelf te zeggen
Je hoeft het zelf niet te zeggen hoor. Laat je vader het maar uitvogelen. Waarschijnlijk weet hij het al, maar wacht hij de het goede moment om er iets over te kunnen zeggen
Badge

hallo, dit doet mijn moeder ook. Ik ben er ook achter gekomen dat zij vreemdgaat, af en toe open ik zelfs haar telefoon (ik weet haar code) maar zij gebruikt een speciale app hiervoor. soms kan ik het lezen en soms niet want op  de app zit een schermvergrendeling. Ik  durf het ook niet te vertellen want ik ben bang dat mijn vader gewoon hier niet tegen gaat kunnen. Ik wil er erg graag over praten maar het kan niet echt met iemand. En voor jou veel succes!!

Reputatie 2
Badge +1

Dit is niet aan jouw om te vertellen je vader moet er zelf achterkomen

Reageer