Vraag

moeder

  • 1 December 2019
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een meisje van 15 jaar en  me moeder kan soms heel gemeen zijn bijv mensen uitschelden die er niks mee te maken hebben en ze scheld ook me vriendinnen uit die  ook niks mee te hebben. Ze mishandeld me ook ze slaat.schopt en ze heeft 1 x haar uit me hoofd getrokken.  en ik mag bijna niks doen thuis zoals koken en zulke dingen.gisteravond wou ik pizza uit de oven halen maar toen duwde me ma gewoon weg en wou me ma dat zelf doen. ook vind ik me moeder niet zo hygiënisch omdat ik niet elke dag in bad mag en ik moet ook altijd het bad verbruiken van me zusje en als ik me haren wilt wassen vind ze dat ik te veel zeikt en dat vind ik echt onzin en me pa is tenminste normaal tegen mij en me pa zeg best wel vaak dat me ma normaal moet doen 

 

 

Ps ik had 1x de kindertelefoon gebeld over me thuissituatie en me ma was heel erg boos en ze zei dat ze me niet meer wou zien

 

Hebben jullie nog tips voor mij

 


1 reactie

Hallo Sammad :)

Vervelend dat je moeder je mishandeld! Je kan met mensen praten die je vertrouwd zoals bijvoorbeeld je mentor of familieleden. Het is gewoon niet normaal dat je moeder je mishandeld. Waarom doet ze zo tegen jou? Heb je broertjes of zusjes, zo ja, behandelt zij hun hetzelfde als jou?

-Dr8gon99

Reageer