minecraft seks met vriendin

  • 9 April 2019
  • 4 reacties
  • 949 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zat dus lekker te minecraften met mijn vriendin. We hadden samen een heel mooi huis gebouwd. Met een prachtige slaapkamer. En toen zei mijn vriendin ineens of ik seks met haar wilde hebben in minecraft. Ik heb het met haar gedaan en we deden net alsof we elkaar aan het neuken waren, met van die geluiden enzo. Maar toen kwamen ineens haar ouders binnen en vroegen wat we aan het doen waren. En ik zei niks, maar dat geloofde ze niet. En zij zei toen dat we seks in minecraft hadden en nu mogen we het spel niet meer met elkaar spelen.

Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan oplossen, want ik vind het heel leuk om minecraft met haar te spelen.

4 reacties

Misschien kan je vriendin er over praten met haar ouders en hun overtuigen? Ze kan argumenten geven zoals 'het is een leuk spel en het maakt me blij' of 'we hadden niet echt seks dus dat is toch niet zo erg?' of 'seks is normaal bij mensen'. Ook kan ze vragen waarom haar ouders het geen goed idee vinden, misschien hebben ze wel een hele goede reden. Misschien zijn ze bang dat jullie het snel in het echt gaan doen en dat het dan onveilig is en dat hun dochter zwanger wordt. Succes! ik ben benieuwd of de tips helpen
Hey Mnr Beer,

Ik denk dat je ouders gewoon geschrokken waren en dat het maar tijdelijk is,
maar ik zou een goed moment uitkiezen wanneer ze in een goed humeur zijn en het er dan even over hebben.
Zeg ook vooral dat het in een spel was en maak ze duidelijk dat je het niet in het echt zou doen.

Nog veel succes!

Vriendelijke groet Captain

Lol haha minecraft is gewoon een leuk spel hoe de fuck zou je dat niet mogen spelenĀ 

Misschien is dit meer een topic voor seksualiteit? 😉

Reageer