Mijn vader scheld me konstant uit

  • 19 July 2015
  • 6 reacties
  • 2018 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ja mijn vader scheld me voor alles en nog wat uit! Hij heeft zelfs een keer gezegd dat hij beter niet aan kinderen had moeten beginnen.
Het is altijd, donder op ga weg kut jong, wat heb ik kut kinderen zeg. Altijd gaat het zo, hij scheld ook over de kleinste dingen.
Ik heb het idee dat hij me nooit gemogen heeft, ook als ik iets voor zijn verjaardag geef zegt hij nooit bedankt of iets.
Als ik dan mijn vriendinnen leuek dingen met hun vader zien doen kan ik wel hilen, zo iets zou ik nooit in mijn leven kunnen doen.
Wat moet ik doen?

6 reacties

Hoi MeisjeC,

Ik heb ook een vader die dat doet. Hij scheld niet maar zeurt altijd. En dan moet ik bevoordeeld doen wat hij zegt anders word hij heel boos. Meestal loop ik gewoon weg maar de laste tijd is hij echt heel snel boos. Dus ik durf eigenlijk niet bij hem in de buurt te komen. En nu het vakantie is ben ik helemaal bang voor hem want hij heeft ook 3 weken vrij van zijn werk en dan gaat hij alleen maar boos toen tegen mij en mijn broer. Hij zeurt nu al over school en dat soort dingen. Ik weet niet of ik deze vakantie aankan zo lang als hij vrij is. Ik ben echt bang en weet ook niet wat ik moet doen. Ik dus het niemand te vertelleen
Ik ben ook bang! Het is echt vreselijk als je je vriendinnen dan leuk om ziet gaan met hun vader...
Ja dat vind ik ook en nu zijn mijn vriendinnen op vakantie. We zouden samen gaan maar ik mocht niet mee van mijn vader. Echt ik haat mijn vader.
Misschien is het handig om met elkaar contact op te nemen, @I love storm en @MeisjeC . Geef gewoon een emailadres en dan kunnen jullie samen praten en misschien wel actie ondernemen

Ik moet zeggen dat ik ditzelfde ook heb, alleen mijn vader gelooft me nooit.
Hey,
wat vervelend!! Je vader scheldt zo te horen veel, ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is als je dat iedere keer moet horen. Heb je weleens met je vader gepraat en gezegd dat je het vervelend vindt dat hij je uit uitscheldt? De kans dat het helpt is klein, maar wel het proberen waard lijkt me. Als zo’n gesprek niks helpt kan je ook hulp zoeken bij iemand anders, bv. Je mentor/ je vrienden/ je huisarts etc.

heel veel succes!!

Hoii!

Als mijn ouders boos op me zijn worden er ook wel wat gezegd..Bij jou zeg je dat het vaker is, maar is er een aanleiding hiervan?Waarom hij zo doet? Misschien is hij wel heel erg frustreert om iets? Niet dat het dan oke is om zo te doen. Ik bedoel meer van dat je hem kan helpen. En dan dat jouw probleem ook is opgelost.

Een ding moet je echt onthouden, je vader is wel een van je ouder. En je ouders zorgen wel voor je.. Die geven je wel een slaapplek en eten, maar dat is iets wat niemand echt lijkt te zien. 

Als je later uit huis gaat moet je je vader niet verlaten, kom gewoon terug geloof me dat wilt hij.

Als hij boos is op je, word dan niet ook boos op hem..Ik snap dat je het niet leuk vind, maar als je boos doet bereik je er niet heel veel mee.

Laat  je mooie eigenschappen zien, ik weet zeker dat je die hebt

 

Succes!!😛❤️

 

Reageer