Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Mijn vader gaat vreemd

• 13 december 2012
  • 5 reacties
  • 883 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een paar dagen geleden ontdekt dat mijn vader vreemd gaat. Ik zag allemaal mails naar een vrouwennaam. Hij had het er ook over dat hij mijn moeder soms lastig vind. Eerder deze maand zag ik op zijn telefoon een site die secretflirt heette. In zijn mails stonden ook mails van nog een flirt site die fairflirt heette. Mijn ouders wonen nog wel samen. Ik ben bang voor een scheiding. Wat moet ik doen? Moet ik hem confronteren? Ik vind het wel heel eng als ik dat moet doen.

Groet,
Anoniem 13 Jaar

5 reacties

hey praat er over met je pa.. zeg dat hij nog zijn mailbox open had staan. en vraag waarom hij vreemd gaat.. als hij na 1/2 weken nog doorgaat is het handig om het aan je moeder te zeggen. mijn ouders zij ook gescheiden maar geloof me na 1 jaar is het allemaal veel beter leven....
Ik vind het echt heel eng. Ik heb hem altijd echt heel erg vertrouwd. Ik keek ook echt per ongeluk op zijn mail. Ik denk dat ik het wel ga proberen. Heel veel dank
Vertel je vader dat je het weet en zeg dat hij dit tegen je moeder moet zeggen of hij het uit moet maken met die ander vrouw.
Ik ben er vandaagook nog eens achter gekomen dat hij in 2007 nog een soort van relatie had met een goede vriendin van mijn moeder en ze was ook nog eens moeder van een van mijn beste vrienden. We maakten ook altijd grapjes dat hij stiekem een relatie met haar had. Nu weet ik dus dat het echt waar was. Ik vertrouw hem steeds minder. Het is wel lang geleden maar toch vind ik het niet kunnen. Ik zit nu half te huilen want nu snap ik pas echt wat er gebeurt. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Moet ik het nu aan mijn moeder vertellen of moet ik hem confronteren? Gellukig is het nu (volgensmij, niet zeker) over met die vrouw, maar ik denk dat mijn ouders gaan scheiden als mijn moeder dit hoort. Mijn vader schrijft in zijn mails ook dat hij de relatie met mijn moeder een beetje opdrukkend vind. Vroeger zei ik altijd als grapje dat als mijn ouders gingen scheiden ik bij mijn vader ging wonen. Ik heb me beslist. Ik wil hem nooit meer zijn. Het liefst zou ik nu van het balkon afspringen, maar ik weet vanbinnen dat dat geen optie is. Iemand tips voor wat ik wel kan doen? Ik trek het me misschien allemaal te persoonlijk aan. misschien moet ik hem gewoon laten. Ik weet dat er een tijd komt dat iemand het ontdekt. Ik hoop dat er een oplossing komt. Misschien ook niet misschien moet ik het gewoon aan iedereen vertellen. 

groet, Anoniem 13 jaar jongen.
Badge +1
Aaj, het is nu lang geleden ... Ik wil welles weten hoe het is afgelopen? Ik zou zo'n situatie echt zooooo kut vinden...

Reageer