Mijn straf thuis: Ik word in mijn ballen getrapt. Ik word dus mishandeld

  • 28 November 2017
  • 13 reacties
  • 4877 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een jongen van 12 jaar. Ik heb twee jongere zusjes. Mijn moeder denkt blijkbaar dat de juiste straf voor jongens hun ballen pijn doen is. Wanneer ik in de problemen voor verkeerd gedrag mijn moeder zal me naakt en mep mijn ballen. Als ik een zusje niet respecteer of met hen vecht,mompelt mama, dan strekt ze mijn ballen om vrij te hangen en laat me op mijn knieën vallen met gespreide benen. Het zusje waar ik ruzie mee heb krijgt dan de opdracht mijn ballen te trappen, meestal 3-5 keer.

Dit topic is gesloten

13 reacties

echt gemeen ik zal weg lopen
Ik ben zelf een meisje maarr Ik zou je aanraden om met je moeder te praten waarom ze dit doet en zeggen dat je het echt niet leuk vind en hoe het voor jou voelt
Pinkie heb ik al gedaan maar ze zegt als ik niet luister dat ze dat gewoon blijft doen en dat elke ouder eigen straffen heeft
Hoi!

Je moeder mag dit niet doen. Dit is niet alleen mishandeling, maar ook seksuele intimidatie. Weet iemand anders hiervan af? Hoe reageren je vrienden bijvoorbeeld als je dit vertelt?

Dit is niet het soort straffen dat iemand hoort te krijgen. Wat je ook doet, zo mishandeld worden kan de bedoeling niet zijn. Zou je dit aan iemand kunnen vertellen die je vertrouwt? Je mentor of een familielid?

Groetjes
x
Ik zal weglopen en naar school gaan dit is echt gwn raar je moeder is echt een !@#$%^&*( Sorry hoor maar dan spoor je echt niet als je zoiets doet,,,,Sterkte
Melden, als ze te lang hiermee doorgaat is er zelfs een kans dat je onvruchtbaar wordt
@Jarnop ik ben allang onvruchtbaar
Woow dat is echt niet normaal! Zoals iemand anders ook al zei is dit mishandeling, en zelfs seksuele mishandeling. Ik zou als ik jou was naar je huisarts gaan, die heeft geheimhoudingsplicht en kan je echt advies geven en verder helpen.
Of je kan naar het landelijk telefoonnummer huiselijk geweld bellen (0800 2000).
hiervoor mag je naar de politie gaan maar of ze je geloven is een ander verhaal
Hey Yusuf als je je hier niet prettig bij voelt, wat ik helemaal begrijp, zal ik het er even serieus met je moeder over hebben. Ik denk dat als je even rustig met haar praat dat ze je wel zal begrijpen en een andere manier van straffen zal vinden.
Hoi,
Ik vind dit niet normaal wat je moeder doet, eigenlijk mishandelt ze je nu seksueel, ik zou hier zsm met iemand oer praten en/of melden bij school of de politie
Sterkte❤️

Xoxo Anoniempje_M
*over praten

 Sorry hoor! Maar dit kan niet! De juiste straf? Dat is dit niet hoor. Dit moet je echt tegen iemand zeggen. Iemand die je vertrouwd.