Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Mijn ouders zijn aan het scheiden

• 6 oktober 2013
  • 3 reacties
  • 358 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Mijn mama heeft een nieuwe vriend, dus mama en papa gaan scheiden, Naast heel veel ruzie met mijn zussen en broers word ik geslagen en wil ik eigenlijk geen beste vriendin meer zijn met mijn bff en heb haar dit al super veel keren proberen te zeggen maar ze denkt telkens dat het komt omdat het thuis dus niet goed gaat met me.
Ik heb het onlangs ook uitgemaakt met mijn lief, omdat ik hem geen last meer wou bezorgen, maar ik wil hem eigenlijk terug! Nu, ik heb hem gezegd dat ik gewoon niet meer verliefd was!
Mijn mama is dus opzoek naar een nieuw huis en zit in een GROTE depressie 
Sinds 3 dagen zit papa aan de keukentafel te zitten... zegt niks meer, slaapt niks meer (denk ik) eet niks meer
Telkens als hij naar buiten gaat, denk ik dat hij zelfmoord gaat plegen.... Ik hou dan ook meer van hem dan van mijn mama, is dit normaal?
En mijn bff, ja, ik wil haar niet meer als bff, ik vind haar ziek irritant enzo... Pff, Ik heb haar dit al 20 keer proberen te zeggen enzo; maar dan vat ze het weer goed op enzo...
Mijn andere bff's, wonen 300 km van me af en ik zie ze 2x in een jaar.....
IK WIL DOOD!!!!

En als papa zelfmoord pleegt, dan zorg ik er zelf wel voor dat ik dood ga!!!

Wat moet ik doen? Help me aub!!!

3 reacties

Hoi

De beste raad die ik je kan geven is praat erover met een leraar, tante iemand die je vertrouwt je mag natuurlijk ook een bericht naar mij sturen maar zorg ervoor dat je deze periode niet alleen doormaakt

En pleeg please geen zelfmoord

Xx sandra
pleeg geen zelfmoord. nee, dat is niet de oplossing
zelfs al wil je het, kan je het niet.
misschien moet je er net als lonely zei over praten met een vertrouwenspersoon
ik heb hetzelfde probleem met een vriend en ik kwam er ook vanaf, gewoon lang negeren helpt echt!
ik hoop dat je uit deze warboel wijzer bent geworden

Lucky
Dankjullie!! Kheb wel steun, maar die waar ik me het beste mee versta, wonen 300 km van me af, en voor de rest hb ik wel vrienden enzo, maar met hun wil ik er niet over praten, ja ik vertrouw hen nii, maar dankje wel!! Ik vind het echt fijn dat jullie me willen helpen, ik wist gisteren even helemaal nii meer wt ik mst doen! Dankjullie!!!! x

Reageer