mijn ouders liegen?! en dit heeft weer te maken met een Jongen (gay)

  • 27 January 2019
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
well... tis al poosje terug dat ik hier ben geweest. er is een hoop gebeurt. en dat is dus uitgelopen in een ruzie tussen mijn ouders en mij die al bijna een half jaar duurt. ze doen telkens als of alles spontaan weer goed is, maar ik kan niks goed doen en telkens komen ze terug op het zelfde onderwerp. ik heb dus niet echt het gevoel of ze me serieus nemen. (zie vorige topic)

na mijn moeder er achterkwam dat ik aan het daten was met een jongen pakte ze mijn telefoon af. ik moest insta helemaal verwijderen en het contact direct verbreken. ik was er helemaal kapot van. ik kreeg huil buien en ik bleef maar aan die jongen denken. in zo'n huilbui zei ik tegen mijn moeder. dat ik dacht dat er mensen op mijn kamer kwamen omdat mijn 'geheime telefoon' weg was. mijn moeder was zo van. ik heb geen idee ik heb hem niet in ieder geval.

zo net wou mijn zusje een filmpje kijken op de oude telefoon van mijn moeder. maar die telefoon was kwijt dus had ze een andere gevonden. en ja hoor. daar was hij... mijn oude 'geheime telefoon' boven in stond een icoontje van kik dus er was geen twijfel mogelijk. deze is van mij. daarna komt mijn moeder binnen en zegt redelijk paniekerig tegen mijn zusje: hoe kom je aan die telefoon. (ik was al bezig hem een hard reset te geven) en ik zeg zo van... maar dit is toch mijn oude telefoon. waarop mijn moeder antwoord: nee dat is mijn oude core! (denk het eff niet ma! ze heeft nog nooit een core gehad) en daarna zei ze ook nog van: oh geef je hem een hard reset? er stonden nog belangrijke documenten op van mij...

hoe dan.... die telefoon is nog nooit van haar geweest en dan documenten van haar!!! ik ben echt super kwaat. en heb geen idee wat ik moet doen... ik ben echt bang dat ik een keer zo uit mn plaat ga dat ik uit huis word gezet... (woede aanvallen kan ik tot nu toe onderdrukken)

hoop dat jullie me kunnen helpen,

veel liefs en knuffels,

Jonathan

1 reactie

oja en ik praat ook weer veel met mn date.. wat super leuk is natuurlijk maar wel beetje stressig. en mn ma heeft hoop gezanik met een broer van haar. en daar reageerde de familie dan weer op... idk. tis allemaal verschrikkelijk vaag. we zijn allemaal op thuis en ik word er helemaal gek van.

er is me notabene verboden om mijn fix te ontmoeten in het echt. en ik mag helemaal geen insta meer omdat ik via daar contact had met andere gay's, das toch frustrerend.

heeft een van jullie mischien een tip of wat dan ook om me hier door heen te helpen. ik ben eigenlijk beetje bang dat ik er anders aan onderdoor ga. scheelt al wel dat ik mn fix heb om op te steunen maar toch ga ik extra mensjes nodig hebben.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Liefs,

Jonathan

Reageer