Mijn ogen sluiten&pas wakker worden als alles voorbij is!

  • 7 November 2011
  • 14 reacties
  • 1446 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vader is agressief tegen ons, mijn broer neemt het gedrag van mijn vader over begint ook te slaan&schoppen schreeuwen ect. ect. zaterdag is het heeel erg uit de hand gelopen,op straat, mensen hebben de politie gebeld en het AMK, ik moest uit huis ik ben niet veilig thuis ik moest ergens heen naar een vriendin ben ik gegaan het idee hoe het zou zijn als ik thuis zou komen...:'. & ik kwam om 22:00 uur thuis en meteen begon het weer, GEDREIG,SLAAN&SCHOPPEN,KNIJPEN ect. ect.JIJ BENT NIKS WAARD! VERDWIJN UIT MIJN LEVEN!!! naar buiten jij, daar stond ik dan http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/frown.png tranen emmers vol kwamen naar beneden!! Ik ben Bang!


Ik weet niet meer wat ik moet doen??? waar moet ik heen??

14 reacties

Ohhh ik vindt t zo erg voor je :S Als ik jou was zou ik samen met een vriendin of mentor, leraar of ander persoon dat je vertrouwt naar jeugdzorg stappen en vertellen wat er thuis aan de hand is. Dan kunnen ze helpen en eventueel uit huis laten plaatsen. Want zoals dit klinkt kan het niet veder zo. Als je steun nodig hebt zal ik er altijd zijn<33
Hee Noortje,


Dat klinkt niet best, wat moet dit zwaar voor jou zijn zeg. Ik ben het eigenlijk volledig eens met Bibixox, dat is echt het beste. En hoe zit het met je moeder? Doet zij er niets aan? Of woont ze niet bij je vader? Praat met iemand, desnoods via internet of via de telefoon, maar dit kan niet langer zo. Ik wens je veel sterkte en moed toe, en ik hoop echt oprecht dat je gauw een plekje kunt vinden waar jij je goed voelt!


Liefs,
Maybeline
dankjewel! mijn moeder wordt ook mishandeld! dat hoop ik ook
Nee niet eerst naar een vertrouwens gaan. Je moet nu nog een vriendin in lichten. Als het nog een keer gebeurd pak je je spullen en ga je daar heen. Misschien kan die moeder je dan helpn en jeugdzorg inlichten! Meis, dit mag niet! Hoe moelijk het ook is je moet thuis tijdelijk even weg! Voor jou en misschien ook voor je vader is dat het beste!
ik heb PRECIESS zo een probleem gehad aq. beter ga je tijdje weg heb ikook gedaan weekje naar hotel.. helpt echt geloofme
dat is het moeilijke bjz weet ervan maar doet niks! 😞 dat ga ik doen..
dat is het moeilijke bjz weet ervan maar doet niks! 😞 dat ga ik doen..



maar waar ben je nu ? als ik vragen mag ?
buiten.. ruzie gehad
Hee Noortje

Hoe gaat het nu met je?
@Maybeline dinsdag komen eindelijk bureau jeugdzorg 🙂 ik Hoop dat er eindelijk hulp komt...


ik hoop het zoohttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/redface.png
dan kan ik misschien nog wat maken van mijn leven en het verwerken en kind kunnen zijn..


xx
Ik had vroeger altijd een hut waar ik heenging als er iets gebeurde. Ik haalde uit de stort wat plantjes, pakte soms nog wat lakens en daar zat ik dan de hele dag. Misschien kun jij ook zo'n plek maken of idd naar een vriendin toe gaan. Dat is het beste.
heei noortje
ik hoop dat het nu weer beter gaat.
en wat is er met je vader gedaan?
heeft de politie og resultaat gebracht?
meid, heel veel sterkte!
-xxx-
Noortje,

Hoe gaat het nu met je?

Sterkte..
Bereid je voor op een grote veranderering. Volg dit stappenplan:

1. Bel vrienden/vriendinnen en vraag of zij je in huis kunnen nemen. (Liefst eentje die verder weg woont)
2. Als je naar school gaat moet je in je rugzak een aantal kleren meenemen.
3. Loop weg na school/in de pauze.
4. Ga naar de vriend/vriendin.
5. Vraag die ouders om hulp.
6. Chat/bel met de kindertelefoon.


Ik hoop dat je er wat aan hebt, heel veel succes, ik leef met je mee!
5.

Reageer