Mijn moeder rookt stiekem

  • 12 April 2018
  • 2 reacties
  • 534 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik word helemaal gek van mijn moeder, ze is zo zwak mentaal. Ze is heel makkelijk met groepsdruk ook waar ik een keer bij was in een restaurant, ze wou iets bestellen maar de hele groep zij tegen haar dat ze hetzelfde moest nemen als zij, natuurlijk ging ze daar in mee, daarna probeerde dezelfde mensen dat bij mij, ik ben toen echt boos geworden op hun en mijn moeder ik ben niet zo zwak. En nu kom ik thuis en zie ik een pak sigaretten staan met toevallig mijn moeders aansteker erin, ik had al eerder aan haar gevraagd waarom heb je een aansteker: gewoon. Ja tuurlijk ik heb altijd een aansteker bij me om een kampvuur te maken ofzo. Gister had ze een feestje thuis. En natuurlijk zat ze weer stiekem te roken denkend dat ik niks door heb, weet je ik hou niet van indirecte mensen als ik je vraag of je rookt en ik weet het al zegt ze nee. Ik ben echt van plan om bij mijn vader in te trekken dan kan zij hier lekker roken zonder te verstoppen hopelijk stikt ze dan...

2 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Juist dat soort mensen hebben hulp nodig. Zwak mentaal en niet tegen groepsdruk kunnen is voornamelijk onzekerheid. Waarschijnlijk voelt ze zich erg ongelukkig. Het is aan haar of ze hulp wil of niet. Je kan met haar praten en ja ze zal zeker niet gelijk toegeven maar miss met een beetje motivatie en druk gaat ze misschien wel naar een psycholoog. Help haar met je vader.

Daarnaast vind ik het een beetje respectloos dat je zegt dat ze moet stikken... Het is je moeder he? Degene die je 9 maanden lang heeft gedragen en verzorgt. Dus toon een beetje respect!
Dankjewel dat je reageert,
En voor je hulp, alleen zoveel respect heb ik niet, mijn moeder wou geen kinderen het is dat ze geen abortus mocht plegen, respect moet van 2 kanten komen...

Reageer