Vraag

Mijn moeder pakt mijn spullen af

  • 4 April 2023
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Badge

Hallo, mijn moeder wilt mijn pc en telefoon afpakken omdat ik niet doe wat zij wil. Om het kort uit te leggen zij verplicht mij om een vriend te hebben waar ik op het moment nog geen behoefte aan heb omdat ik mentaal kapot ben vooral omdat zij zo opdringerig is. Ik heb al meerdere keren rustig aan haar uitgelegd van dat ik het niet wil. Omdat ik niet doe wat ze wil wilt ze nu al mijn spullen afpakken omdat ik meer online ben dan in het echt wat ik opzich ook wel snap maar daar is een reden voor. Wat kan ik hier aan doen want ik kan dan niks meer en moet persee met die vriend zijn. Help


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik vind dit verhaal erg vervelend! een moeder hoort niet zo te reageren.

Heb je al met haar gepraat? Of kun je hulp zoeken bij een ander familie lid? 

Succes!

Reputatie 2
Badge +2

je kunt het met mensen bespreken die je vertrouwt en je kan ook tegen je vriendje zeggen dat je het niet wil.

Reputatie 7

hey mijn moeder doet dat ook wel eens ik kan je zeggen bij mij werkt het het beste als ik er gewoon niet op reageer en het afgeef en dan zonder dat zij het hoeft te vragen klusjes gaan doen dan krijg ik het vaker eerder terug!

Reputatie 7
Badge +9

Belachelijk, ik zou het nog kunnen begrijpen als je bijvoorbeeld de hele dag niks doet en je taakjes niet afmaakt maar dit? Omdat je geen vriend hebt? Dat is heel raar. Ik zou met je moeder hier over praten en als ze niet naar je mening luistert, dan zou ik naar een leerkracht / mentor toegaan.

Reageer