Vraag

Mijn moeder...mishandeling of niet?

  • 1 March 2018
  • 5 reacties
  • 266 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een meisje van 14 en ik woon bij mn moeder. Gisteren ging ze van 22:15 tot 00:30 tegen me schreeuwen en ze was heel kwaad omdat ik tegen mn vrienden heb gezegd dat we gaan verhuizen omdat we het huis niet meer kunnen betalen. Toen ze dat hoorde werd ze helemaal woedend en ging ze schreeuwen voor meer dan 2 uur. Ze zei dat ze haar schaamt dat k dat heb gezegd en ik snap het ook wel maar ik wist niet dat dat haar ging kwetsen. Ze had me ook in totaal 8x een duw gegeven tegen mn hoofd en in mn mond geknepen waardoor mn tandvlees bloedde. Ze was vol met woede en ze zei dat ze me wel kon schoppen en slaan en dat ze pech heeft dat ze mij heeft. Ze heeft me ook een x bedreigd met de dood. K weet niet of ze dit allemaal meent maar ik wil echt weg van mn moeder. Ik ben echt bang en deze ochtend ging ze weer verder schreeuwen. Ik weet niet wat ik moet of kan doen. Ik durf er niet met een familielid over te praten want ik ben bang dat diegene het aan mn moeder vertelt en dat zij dan weer boos op me wordt. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Het liefst zou ik bij een ander familielid willen wonen of bij een pleeggezin, maar dat is alleen voor de ernstige gevallen. Mag ik jullie advies?

5 reacties

Dit klinkt in ieder geval als mishandeling.
Ik raad jou aan om er met iemand te praten die jij ermee vertrouwd.
Is dit al vaker voor gekomen?
Ja eigenlijk wel maar het is nog nooit zo erg geweest. En dank u wel voor uw reactie!
Ik denk dat het erge woede aanvallen zijn.
Als je 2 uur zit te schreeuwen tegen je dochter ben je gewoon boos.
Ze heeft zich ingehouden door niet te slaan en te schoppen.
Dus ik denk dat het niet helemaal de bedoeling was van haar. Misschien heeft ze later nog wel spijt.
Bedreigen met de dood meent ze natuurlijk niet. (Denk ik, eigen ervaring)
Misschien komt het van je oma of opa. Dan ga je het zelf ook snel doen.
Maak je geen zorgen, als het nog erger word schrijf je er weer over.
Ik volg deze topic, schrijf je later.

Gr. Lemac
Het is denk ik goed om er met je mentor op school over te praten. Of met ouders van een vriendin. De huisarts is ook een goede plek. Je moeder heeft wellicht hulp nodig. Sterkte
Als je er fysieke schade door hebt opgelopen is het mishandeling

Reageer