Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Mijn moeder gebruikt mij

Fixertjee Auteur
Net nieuw
Reacties: 6

11 oktober 2017, 23:03

Hoi
Ik zit hier al een tijdje mee
Mijn moeder gebruikt mij en ze is altijd boos op mij als ik iets fout doe ik bedoel .. iedereen maakt fouten bijvoorbeeld als ik een onvoldoende voor me toets haal of als ik iets niet doe voor haar zoals de badkamer niet schoon achter laten dan gaat ze bedreigen met ik geef je geen geld meer je mag geen wifi en al . vroeger zei ze dat ik heel lief was en al ik mocht alles maar ik ben 12 jaar en nu is ze al heel boos op mij altijd ik wil niet weten hoe het vorlgende jaren gaat worden. Ik heb echt een kut leven ik wil dood of geen me een andere huis zonder haar geen me please tips ik weeni wa ik moe doen heb ook geen vrienden vriendinnen iedereen is nep om me heen. Enige wat goed gaat is school daarvoor ben ik hier nog anders zou ik allang zelf beschading ofzo gedaan hebbben

Reacties (2)

• Fixertjee Auteur
    Net nieuw
    Reacties: 6

12 oktober 2017, 18:41

Laat maar t is al opgelost
  • Anne B
    De Kindertelefoon
    Reacties: 4

12 oktober 2017, 23:05

Hoi Fixtertjee,

Wat vervelend om te horen dat je je zo voelt en hiermee zit. Wel fijn dat het zo goed gaat op school en dat dat je helpt.
    Je geeft ook aan dat het al is opgelost, maar als je met iemand wilt praten kun je altijd bellen of chatten met de Kindertelefoon!

Groetjes Anne
    (De Kindertelefoon)

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided