Mijn hond

  • 23 March 2013
  • 2 reacties
  • 354 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Ik ben al heel me leven opgegroeit met een hond. we spelen elke dag en hij is al 10! Zijn ras wordt 10/11/12 en ik ben bang voor zijn dood bijvoorbeeld een buurjongen waar je elke dag meespeelt en in eens moet hij verhuizen. snap je? Deze hond is speciaal voor me. Mijn moeder wil geen golden retriver meer. Ik ben zo bang voor zijn dood een leven zonder haar.


-Coolcat

2 reacties

Beste CoolCat,

Ik heb ook in zo'n situatie gezeten. Ik had een geweldige Labrador Retriever reu die op dat moment 10 jaar was. Labrador Retrievers worden ook rond de 10, 11 en hooguit 12 jaar. Ik was ook erg verdrietig dat ik hem kwijt zou raken toen hij 10 jaar was. Maar mijn tip is: niet daaraan denken, dat verpest de leuke momenten met je hond. Je moet leuke dingen meemaken en af en toe een leuk kiekje van hem maken 😉. Mijn hond heeft uiteindelijk nog 4 jaar geleefd en is een jaar geleden overleden. Niet natuurlijk, maar hij heeft een top leven gehad. Als je hond vroeger overlijdt, denk aan alle leuke dingen die jullie mee hebben gemaakt! Een hond leeft met de dag en 10 jaar is al oud voor een Golden Retriever!

Ons voordeel is wel dat wij nog een halfjaar oude Labrador Retriever puppy hadden, dit helpt je wel goed door je verdriet heen! Door daarmee naar het strand te gaan of gewoon te knuffelen. Die is ook verdrietig, maar blij; met zijn baasjes. Misschien toch een idee, maar als het niet lukt: Jou hond heeft vast een leuk leven gehad, en hee; misschien gaat hij nog lang niet dood! :)

Groetjes,
J. 😙
Jee wat een vervelende situatie, misschien kun je proberen om nu nog zoveel mogelijk leuke dingen met haar te doen. Zoals veel erop uit gaan, en veel wandelen. Zo hou je het hondje ook nog fit ook.:)  En veel foto's maken, weetje wat je ook kunt doen? Nu alvast je pootje in jou hand leggen, en dan een foto maken.. Is echt een waardevolle foto dan..

Toedeloe

Reageer