Vraag

Mijn eigen stiefvader raakt me aan

  • 18 June 2019
  • 3 reacties
  • 599 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik woon thuis met een stiefvader die echt op een ranzige manier naar me kijkt, en me aanraakt. (ik ben 16) en Ik heb het tegen mn moeder gezegt, alleen die neemt het totaal niet serieus en maakt er grapjes over samen met mijn oudere broer,

Het aanraken begon al toen ik 8 was en ik begreep het eerst niet alleen nu zie ik al die walgelijke staren naar me kont en alles en ik word er kots misselijk van

Hij heeft me vaker aangeraakt en nu doet hij alsof hij niks heeft gedaan.

Ik durf het ook niet tegen mijn therapiste te zeggen.
Als kind heb ik veel nachtmerries over hem gehad
en mijn moeder vraagt altijd waarom ik opeens zo afstandelijk ben het is echt walgelijk

Ik weet niet wat ik nu moet doen?

3 reacties

Badge
Haayy,
Ik zou nog een keer met je moeder praten en als ze het niet serieus neemt zou ik het toch er met je therapeut over hebben want zij/hij kan dan altijd goed uitleggen wat je kan doen. En je kan het er ook over hebben met je stiefvader want dan kan je misschien aan hem vragen waarom hij het doet.

Groetjes,
Tess😋
Hey ,
Ik zou er zeker met je moeder over praten , als dat niet lukt kan je altijd met een pyscholoog , leerkracht praten of vraag eens aan de kindertelefoon zelf.
Groetjes x
Reputatie 4
Badge +3

Hii,

vertrouw me, ik weet hoe eng het is om tegen iemand te vertellen; ik werd veel gepest maar was bang dat niemand me zou snappen of me niet serieus zou nemen. Maar wanneer je het verteld voel je je heel opgelucht. Ik hoop echt dat het beter zou gaan.

X Queertje:)

Reageer