Mijn broertje gebruikt mijn slipjes en bh

  • 16 February 2018
  • 29 reacties
  • 28374 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn broertje die pakt uit de la bij mij slipjes en bh's en dan hoor ik hem aftrekken
Is dat raar?
Hebben er meer meisjes waarbij dat gebeurt?

29 reacties

Hi Jessica2000,

Heb je ook gezien dat je broertje je slipjes en bh's draagt dan of wat doet hij er precies mee?

Ik heb ook een zus van 17, maar ik of mijn broer(tje)(s) trekken ons niet af op onze zus haar slipjes en bh. Ik heb wel eens afgetrokken op onderbroeken van jongens die ik leuk vind, maar nooit op meisjes.

Hoe oud is je broertje en heeft hij al sperma?

Groetjes,
M&M’s
Hoi m&ms
Mijn broertje is 15 ik heb hem volgens mij wel een keer zien dragen onder zijn gewone kleren toen hij bukte zag ik een randje van mijn slipje
Soms zie ik ook een vlek in mijn slipje en bh

Hoe deed je dat dan dat aftrekken op die onderbroeken
Groetjes jessica
Hi Jessica,

je broertje zal ook wel sperma hebben denk ik, want mijn twin en ik zijn ook 15 en alle vrienden van ons van 15 hebben ook sperma.

Als je broertje een slipje van jou aan heeft zal ie ook wel geil worden en dan komt er denk ik wel voorvocht uit zijn piemel en als dat opdroogt voelt het een beetje ruw en misschien een beetje hard.

Legt hij jouw slipjes weer terug in je kast als hij ze gedragen heeft? Voelen ze soms ook nog een beetje nattig, want als ik me ’s avonds aftrek en ik kom klaar in een onderbroek en ik vouw die op, dan is die de volgende morgen nog echt nat.

Ik weet niet of hij jouw slipje ook wel eens over zijn stijve piemel doet en dan gaat aftrekken en spuiten in je slipje, want dan mag je nog wel uitkijken als je dat slipje aantrekt als hij er net in gespoten heeft.

Je zei dat je wel eens hoort dat je broertje aan het aftrekken is, maar wat hoor je dan en doet ie dat op zijn kamer?

Ik vind jongens leuk en soms zijn we dan samen op zijn slaapkamer en raak ik al een beetje opgewonden en krijg ik al een natte eikel van het voorvocht en dan wil ik graag klaarkomen en soms is hij dan even wat te drinken halen beneden en dan heb ik ff tijd om af te trekken. Dan pak ik een onderbroek uit zijn kast of soms ligt er eentje op de grond ofzo en dan doe ik mijn (jogging)broek en onderbroek een stukje naar beneden en stop ik mijn piemel in zijn onderbroek en omdat ik dan zo opgewonden ben kom ik meestal wel snel klaar en dan leg ik die onderbroek weer terug op zijn plekje.

Ik had dat wel tegen mijn twin gezegd en die zei dat het best lang duurt voordat het droog is en dat er dus kans is dat hij de volgende morgen zo’n natte sperma onderbroek aan kan trekken, dus beetje gevaarlijk. Ik probeer dus liever om een onderbroek mee te nemen. Die stop ik dan snel in mijn onderbroek en dan kan ik er thuis mee aftrekken en dan weer omruilen voor een andere als ik weer bij hem ben. Ja, ik weet dat het misschien een beetje raar overkomt, maar sommige jongens zijn zo geil. Het idee dat die jongen zijn piemel dan tegen mijn sperma aanschuurt of mijn piemel op het plekje waar de zijne heeft gezeten, wow, ja sorry, je zal het wel goor vinden of raak je er ook een beetje opgewonden van als je weet dat je broertje klaar gekomen is in je slipje?

Wat doet die dan met je bh? Ook gewoon dragen of zijn piemel erin doen?
Hoe vaak denk je dat je broertje zich aftrekt?

Groetjes,
M&M’s
Ik denk het ook hij ligt ze netjes weer in de kast en ik zie soms weleens natte plekken op de slipjes en bhs
Als hij aftrek dan hoor ik hem kreunen in zijn kamer ja
Je zou je broertje wel eens kunnen vragen waarom hij dit doet. Het kan zijn dat hij er dus op geilt, omdat het vrouwelijke kledingstukken zijn, maar dat hoeft niet.
Het lijkt me best vervelend als dat bij mij zou gebeuren, dus het is ook wel begrijpelijk dat je liever niet wilt dat je broertje dat doet.

Gr. Pin
Ik durf het eigenlijk niet te vragen aan hem
Dat snap ik ook wel. Kun je hem misschien op heterdaad betrappen? Of is dat nog enger?
Je zou ook een keer zo'n vies slipje op zijn kamer kunnen leggen met een briefje.
Dat is wel een goed idee ik denk dat ik dat ga doen bedankt ben benieuwd wat hij fan zeg
Ik heb een briefje bij me vieze slipje gelegen en dat onder zijn kussen
En hij kwam gisteren naar me toe
Hi Jessica2000,

wat zei je broertje en was hij boos of maakte hij excuses of ontkende hij dat hij zich aftrekt op en klaarkomt in jouw slipjes

Groetjes,
M&M's
Hij ontkende het niet hij vertelde dat hij er geil van werd en dan hij vind dat ik lekker rook en lekker proefde hij vroeg of ik het erg vond
Wat moet ik nu doen
Hij vroeg ook of ik een keertje met hem wilde doen
Hij vertelde ook dat hij wist dat ik het hem door had
Hi Jessica2000,

is hij ook een beetje verliefd op je dan? Of zou het meer zijn dat hij geil is omdat hij een jongen van 15 is?

Maar hij vindt het lekker ruiken en proeven, zeg je, dus hij pakt niet alleen schone slipjes van je, maar ook uit de wasmand en gaat er dan nog sperma in spuiten. Ik ga niet zeggen dat hij de enige jongen is die geil wordt van slipjes, maar om die van je zus nou te pakken vind ik wel apart.

Hij deed het dus ook expres, terwijl hij wist dat jij hem door had. Heeft ie dan ook gezegd dat ie geil werd, omdat hij weet dat je dan daarna een slipje met zijn sperma erin aan hebt? Want hij legt ze terug in jouw kast, nadat hij ze gebruikt heeft toch? Das wel serieus apart voor broer en zus.

In eerste instantie dacht ik, misschien als je hem een keertje aftrekt, dan is het misschien over, maar ja, kan ook zijn dat hij dan vaker wil en dat wil jij niet toch of wel?

Beter doe je het niet met je broertje.

Misschien kun je één keertje kijken als hij het doet en dat hij dan moet beloven dat hij stopt. Maar is misschien ook niet zo’n goed idee. Wat zou je zelf willen?

Loopt hij ook wel eens per ongeluk expres bloot als hij weet dat hij jou tegenkomt? Dat hij dan bloot van zijn kamer naar de douche loopt of de deur van de douche open laat staan als hij onder de douche staat of als hij aan het aftrekken is op zijn kamer ofzo. Want dan heb je wel een beetje een probleem.

Bedoelde hij trouwens of je hem wilde aftrekken of samen neuken ofzo?

Nou ja, ik hoor het wel. Doe wel voorzichtig.

Groetjes,
M&M’s
Als ik jou was zou ik hem de waarheid vertellen, dus dat je het vervelend vindt. Je kunt hem dan vragen het niet meer te doen. Het zijn ten slotte jouw slipjes en niet die van je broertje.

Ik raad je ook af het met hem te doen.

Gr. Pin
misschien ben je wel gewoon een lekker wijf
Ik denk dat ik een keer mee kijk als hij aftrek op mijn slipje
Hij loopt weleens naakt langs me ja
In mijn schone slipjes zie ik nooit een witte vlek zitten
Hee jessica,

K moet een beetje lachen om je post, sorry maar zo kun je echt niet zijn als jongen, laatstaan je broertje. Als ik me aftrek trek ik ook meestal niet op een onderbroek van een meisje ofzo (als ik er al een zou hebben). Maar een keertje meekijken als hij op je slipje komt... k neem aan dat je dat zelf een beetje ver vind gaan?? Naja ik zou hem gewoon 1 gebruikt slipje geven en zeg tegen hem dat hij met dat slipje mag doe wat ie wilt!

ohwja btw, jongens van die leeftijd (ik opzig ook wel een beetje) zijn echt testosteron bommen. Ze vinden ALLES wat van een meisje is geil. dus dat zal wellicht de reden zijn.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt 😃, Groetuuhh
Ik heb mijn boertje één slipje van mij gegeven en veder blijft hij van mijn slipjes af heb ik met hem afgesproken
Het is inmiddels zo'n 5 maanden geleden. Geldt deze 'afspraak' net pas of al die tijd al? Dus werkt het? Houdt hij zich eraan?
D afspraak geldt al 4 maanden en naar mijn weten hou hij zich eraan ik weet niet of hij gedragen ondergoed pakt
In ieder geval geen vieze verassingen meer in je kast en/of op je kleding. Fijn dat je het zo opgelost hebt!
Gr. Pin
Inderdaad gelukkig niet ik ben er echt super blij mee
Heb je seks met hem gehad?
Ik zou er gewoon wat van zeggen
@anonieme_user, zoals ik het lees heeft ze het al besproken en is er al een oplossing
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Jessica,
Best wel vreemd dat jouw broertje zich aftrekt met jouw ondergoed.
Heb je het weleens tegen hem gezegd dat hij dat niet moet doen?
Je kan tegen hem zeggen dat hij zich ook ¨normaal¨ kan aftrekken zonder bh
Maar wat doet hij precies?
Stopt hij zijn piemel echt in jouw bh of slip als hij opgewonden is?
Of hoe zit het?
Ik heb het nog nooit gedaan dus mij lijkt het vreemd om te doen
Zeg er maar wat van tegen je broertje


Reageer