Mijn broer doet kut

  • 20 March 2016
  • 6 reacties
  • 1502 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wordt het gek van hem. En mijn vader trekt hem alleen maar voor o hij kan er niks aan doen hij heeft autisme. Hij doet alles zo ontzettend stiekem om het dan te gaan zeggen is mijn vader meteen al voor hem. De laatste tijd kan ik er echt niet meer tegen. Dus wordt ik gewoon boos maar hierdoor krijg ik wel meer problemen enzo. Dat wil ik ook niet maar het moet ik heb ook ontzettend veel last van hem. s'avonds maakt hij ontzettend veel herrie waardoor ik niet kan slapen en ik was ziek dus moest veel huiswerk inhalen het is 21:45 en ik moet nog heel veel doen omdat hij vervelend ging doen. Maar ik kan het ook niet zeggen want dat helpt niet. Ik wil echt weg naar een rustige plek.Ik ga nu want anders lig ik er om middernacht nog niet in 😞 Maar ik word echt gek en kan mezelf niet meer inhouden.:(

6 reacties

Ik snap dat het superkut voor je is, en de enige tip die ik je kan geven is ga naar je vader en praat erover misschien doet hij er wat aan.
same problem, mijn broertje heeft ook autisme... echt vreselijk. hebben jullie al hulp van autimaat ofzo? zoniet dat raad ik aan ookal zijn de wachtlijsten oneindig lang maar.. gewoon doorzetten meid, er komt wel een tijd dat je van hem af bent haha
suc6!

xx
Je moet niet zo praten.
Ooit ga je spijt krijgen van de woorden die je nu hebt gezegd.
Verplaats je is in je broertje. Hij wil een zus die er voor hem is en die hem accepteert.
Wees tegen hem hoe jij zou willen dat mensen tegen jou doet.
Life is too short.

xJuul
Je moet niet zo praten.
Ooit ga je spijt krijgen van de woorden die je nu hebt gezegd.
Verplaats je is in je broertje. Hij wil een zus die er voor hem is en die hem accepteert.
Wees tegen hem hoe jij zou willen dat mensen tegen jou doet.
Life is too short.

xJuul


Misschien snap jij het niet?
Hij slaat me dreigt ermee als ik een keer zucht in de auto maakt hij een vervelende opmerking en daar ga ik nu gewoon op in hij heeft me net nog buitengesloten en geslagen en geschopt. Hij heeft mijn vader precies om zijn vingertje dus hij doet niks fout en kan er niks aan doen.Als ik een keer boos reageer ja dan neemt hij het op en laat het aan zijn pschyoloog horen. Hij is vervelend we gingen uiteten meneertje zorgt ervoor dat we te laat komen en blijft bij aangekomen bestemming in de bus zitten want het is te druk. Hij doet alles stiekem. Hij vertelt ontzettend VEEL leugens. Toen ik ziek op bed lag met een luchtweginfectie en hij had een ''verkoudheidje'' ik ging met veel moeite naar beneden want ik moest iets drinken want kon niet stoppen met hoesten. Hij maakt er weer iets van dat ik de hele kelder had leeggeroofd en snel naar boven rende toen ik mama hoorde aankomen. Ik roddel blijkbaar ook over haar. Hij smijt me op de grond en trapt me. Overal is hij negatief over homo's moeten dood iedereen gaat dood. En niet te vergeten het moet ALTIJD om hem draaien iedereen moet rekening met HEM houden. Want hij doet nooit niks. Ik doe mijn best om aardig te blijven maar als hij steeds stiekem begint en ik krijg de schuld kun je er ook niet meer tegen het geeft je een gevoel alsof IK niet goed ben,alsof niks ben,alsof ik raar ben.alsof ik NOOIT iets goed doet. Weetje ik moet supervaak erdoor huilen. Hij kon er ook niet tegen dat mijn moeder me met leren hielp want HIJ moest geholpen worden. Nou ik moet het uitzoeken en hij wordt fijn geholpen met een hoop geruzie en geschreeuw.Hij is serieus ook nooit is een keer blij voor mij.Hij kan er al helemaal niet tegen als ik een hoger punt heb. Iets heb gewonnen. Nee dat is fijn...
same problem, mijn broertje heeft ook autisme... echt vreselijk. hebben jullie al hulp van autimaat ofzo? zoniet dat raad ik aan ookal zijn de wachtlijsten oneindig lang maar.. gewoon doorzetten meid, er komt wel een tijd dat je van hem af bent haha
suc6!

xx


We hebben al hulp maar lees mijn bericht hierboven maar. Maar bedankt! 🙂

Je moet niet zo praten.
Ooit ga je spijt krijgen van de woorden die je nu hebt gezegd.
Verplaats je is in je broertje. Hij wil een zus die er voor hem is en die hem accepteert.
Wees tegen hem hoe jij zou willen dat mensen tegen jou doet.
Life is too short.

xJuul

 


Misschien snap jij het niet?
Hij slaat me dreigt ermee als ik een keer zucht in de auto maakt hij een vervelende opmerking en daar ga ik nu gewoon op in hij heeft me net nog buitengesloten en geslagen en geschopt. Hij heeft mijn vader precies om zijn vingertje dus hij doet niks fout en kan er niks aan doen.Als ik een keer boos reageer ja dan neemt hij het op en laat het aan zijn pschyoloog horen. Hij is vervelend we gingen uiteten meneertje zorgt ervoor dat we te laat komen en blijft bij aangekomen bestemming in de bus zitten want het is te druk. Hij doet alles stiekem. Hij vertelt ontzettend VEEL leugens. Toen ik ziek op bed lag met een luchtweginfectie en hij had een ''verkoudheidje'' ik ging met veel moeite naar beneden want ik moest iets drinken want kon niet stoppen met hoesten. Hij maakt er weer iets van dat ik de hele kelder had leeggeroofd en snel naar boven rende toen ik mama hoorde aankomen. Ik roddel blijkbaar ook over haar. Hij smijt me op de grond en trapt me. Overal is hij negatief over homo's moeten dood iedereen gaat dood. En niet te vergeten het moet ALTIJD om hem draaien iedereen moet rekening met HEM houden. Want hij doet nooit niks. Ik doe mijn best om aardig te blijven maar als hij steeds stiekem begint en ik krijg de schuld kun je er ook niet meer tegen het geeft je een gevoel alsof IK niet goed ben,alsof niks ben,alsof ik raar ben.alsof ik NOOIT iets goed doet. Weetje ik moet supervaak erdoor huilen. Hij kon er ook niet tegen dat mijn moeder me met leren hielp want HIJ moest geholpen worden. Nou ik moet het uitzoeken en hij wordt fijn geholpen met een hoop geruzie en geschreeuw.Hij is serieus ook nooit is een keer blij voor mij.Hij kan er al helemaal niet tegen als ik een hoger punt heb. Iets heb gewonnen. Nee dat is fijn...

 

Ik heb alles een beetje snel onderzocht (nee niet gestalkt) en heb je situatie een beetje door. Ik ben geen psycholoog maar ik kan je wel een goude tip geven. Ik heb een tijdje hetzelfde probleem gehad (het ging niet zo ver als bij jou) maar in die tijd had ik veel woede die ik moest zien te verwerken. Aangezien ik fysiek veel sterker ben dan mijn broertje zou het gevaarlijk zijn als ik die woede op hem af zou werken.  Ik had op een gegeven moment zo veel woede bij elkaar “gespaart” dat ik begon te merken dat ik niet lekker in mijn vel zat. Ik had veel geluk dat ik dat door had zodat ik het optimaal kon verwerken door middel van voetbal. Ik trapte zo hard als ik kon tegen de bal om mijn woede te verwerken. Dat is de enige manier om de woede echt eruit te laten. Je moet iets fysieks zoeken wat je leuk vind om te doen en daar je woede mee te verwerken. Dit werkt tevens bij elke emotie.

Reageer