Vraag

MIJM ouders hebben altijd seks

  • 5 January 2018
  • 4 reacties
  • 501 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Kan iemand mij alsjeblieft helpen!!
Mijn ouders hebben zeg maar iedere nacht seks, het is niet dat ik het ze niet gun. Maar normaal heb je maar een paar minuten seks, en ik lig nu al 4 uur wakker.
En zo stil zijn ze niet, en het ergste is dat er andere familieleden hier slapen ik schaam me zo erg voor ze, gister hadden ze zelf seks terwijl ik in de zelfde kamer sliep!!
Maar Goed hier gaat het over:
Je hoort ze seks hebben en dan denk je dat het klaar is bijv om 1:00
MAAR DAN HOOR JE ZE DAT ZELFDE UUR NOG 5 Keer en dan ieder uur opnieuw, ik overdrijf echt niet
Ik slaap nu al 2 nachten niet goed omdat ik het echt hartstikke vies vind hallo ik bedoel ik pas 13!!
Kan iemand me advies geven om van deze stress af tek komen en normaal te kunnen slapen??

4 reacties

Hoihoj,
Het is niet raar dat je ouders seks hebben. Dat is iets tussen je ouders, hier heb je weinig over te zeggen. Het is wel vervelend dat jij dit steeds hoort. Hier zouden ze wel rekening mee kunnen houden.
Misschien kun je tegen je ouders zeggen op een luchtige manier: “Hey, ik hoor de laatste tijd dat jullie ontzettend veel seks hebben en ik kan er niet van slapen. Volgens mij kunnen de andere familieleden dit ook horen. Willen jullie iets rustiger aan doen?”
Ik denk dat ze dit best beschamend gaan vinden, en hopelijk houden ze er dan rekening mee. Als ze hier niks mee doen zou je misschien een serieuzere gesprek erover voeren.
Kun je hier wat mee?

Liefs
Dankjewel Siese ik zal het proberen!
Of geef low key door dat je wilt dat ze een bed hebben wat minder (natuurlijk het liefst niet) kraakt. Of, als het probleem hun mens geluiden zijn, dat je dikkere muren wilt
Het goede:
Ze houden nogal van elkaar zo te horen, wat niet altijd het geval is.

Zoals al gezegd was lijkt het mij slim om over het "lawaai" te praten.

Reageer