Vraag

Mezelf zijn

  • 4 October 2018
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen,
Vroeger dacht ik altijd dat ik talentloos was. Ik was overal slecht in. Ik vroeg aan minn familie of zij misschien wisten wat minn talent was. De ene zij dat mijn talent iets was wat ik nog nooit heb gedaan. Dus dat ik het gewoon nog niet niet weet. De andere dacht lang na en zij dat ik grappig was(waarschijnlijk omdat het zielig voor mij was om te zeggen dat ik geen talent heb) zelfs mijn moeder wist het niet. Ik hou van muziek luisteren. En ik denk dat mijn talent zingen/rappen is. Maar mijn familie denkt nog dat ik niet echt ergens goed in ben. Ik had het er wel eens over dat mijn neefje zij. Wij gaan ook in de muziek industie of zo. Naar dan moet je wel eerst leren zingen. Dus ze denken dat ik niet kan zingen. Ik wil dus iets met zingen gaan doen maar hoe wil ik dit ooit aan ze vertellen? Heeft iemand een idee?

3 reacties

Ik vind het trouwens extra lastig want ik ben een meisje die houd van rappen. Niet dat niet mag maar de meeste rappers zijn jongens...
Hi,
Je kan bij zamg scholen of andere dingen leren Rappen. Ook gwn als meisje. Misschien zijn meer rappende meisjes juist wel leuk.

Kijk gwn op google of er in de buurt rap lessen worden gegeven, en ga er gwn voor!
Hoi

Jij hebt zeker een talent. Als rappen en zingen dingen zijn waar je graag mee bezig bent, kan je daarvoor gaan. Het lijkt me net leuk als meer meisjes gaan rappen. Zoals Asy Silivana zegt, kan je zang- en raplessen volgen. De plek waar je die lessen volgt kan je vast helpen om te talent te ontwikkelen.

Groetjes
Kenshin

Reageer