Vraag

Met knuffels slapen

  • 28 April 2023
  • 9 reacties
  • 147 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hoiiii ik ben 13 en slaap met knuffels. Ik slaap met mijn geboorte knuffel en een die ik zelf gekocht heb ( zijn mn lievelings geworden) is het nie raar om op deze leeftijd nog met knuffels te slapen?


9 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey helemaal niet

Ik ben ook 13 en heb ook nog steeds mijn geboorte knuffel mijn halve bed ligt eigenlijk vol net knuffel dus zo raar is het niet

Reputatie 7
Badge +17

Als jij dat fijn vindt moet je dat gewoon doen. Niks raars aan.

Reputatie 4
Badge +4

Hey helemaal niet

Ik ben ook 13 en heb ook nog steeds mijn geboorte knuffel mijn halve bed ligt eigenlijk vol net knuffel dus zo raar is het niet

Jah mijn bed licht ook helemaal vol jah

 

Reputatie 7
Badge +14

 Hoi @Anoniempjepanda,

 

als het goed voelt moet je het gewoon lekker doen. Niks mis mee.

 

Ik slaap niet standaard met een knuffel. Het i zelfs al jaren geleden dat ik met een knuffel heb geslapen, maar ik kwam bij het opruimen van het huis van mama laatst een knuffel van mij tegen en die heb ik meegenomen naar waar ik nu woon en de laatste weken zat ik niet zo lekker in m'n vel en toen heb ik Mr. Braun (zo heet mijn knuffel) lekker mee naar bed genomen. Het is een  hondje dat ik van mama had gekregen. Volgens mij had ze dat hondje bij een oor thermometer gekregen van dat merk, dus daarom heet ie ook zo. Het voelde goed om het te doen en ik ben 14 en word van de zomer 15….

Soms moet je gewoon je gevoel volgen……

 

Slaap lekker met al je knuffels 😴

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Anoniempjepanda het is helemaal niet erg om met knuffels te slapen daar zijn ze namelijk voor ;) en ik doe dat ook mijn knuffel paardje heet Fleur en ik heb een doekje dat doeki heet dus schaam je vooral niet!!

Reputatie 5
Badge +2

Heehee @Anoniempjepanda,

Het is totaal niet raar om met knuffels te slapen op deze leeftijd hoor. Ik ken iemand van 17 en die slaapt nogsteeds met z’n geboorteknuffels!! Niks om je voor te schamen! Als jij het fijn vindt met knuffels moet je er gewoon mee slapen, anderen vinden het niet fijn en dat is ook niet erg! Het gaat erom wat jij fijn vindt.

-Yodema 

Hey,

Ik vind het helemaal niet raar. Ik ben zelf ook 13 en slaap pas een paar maanden zonder knuffels. Daarvoor sliep een grote ikea-olifant genaamd Ollie bij me. En die slaapt heel af en toe nog bij me.

Dus het is niet raar.

Doei!

Badge

ik word binnenkort 17 en ik slaap met knuffels! totaal niet raar geloof me hahaha

Dat is helemaal niet raar, heb zelf ook mijn knuffel nog in bed liggen hoor. Niet dat ik er echt mee knuffel, maar het is gewoon een fijn idee dat dat knuffelbeest er ligt.

Reageer