Medestander van de politieke actie in Oekraïne aan de kant van Rusland

  • 3 December 2022
  • 0 reacties
  • 62 Bekeken

Badge

Hallo ik ben Anastasia (Voormaals Adel). Ik woon in Omsk (Voormaals Hendrik-Ido-Ambacht) maar ben geboren in Urk. Recentelijk waren beide mijn papa's iets meer naar het nieuws gaan kijken. Ze zagen alle beelden van de Oekraïnse  -mensen- en vonden dat het een grote tragedie is. Ik vind echter dat Rusland compleet gerechtvaardigd is in deze invasie.

Hoe dan ook, sinds kort is mijn vriendje, Heinrich toegelaten in de Oostenrijkse kunstschool net zoals mijn vriendin. (Ik ben poli) Hij heeft het erg naar z'n zin en maakt prachtige kunstwerken. Voordat hij wegging hebben we een enorme vrijpartij gehad. We waren minstens 12 uur bezig. Mijn moeder liep binnen rond het tweede uur en besloot ons maar gewoon alleen te laten. We hadden het avondeten gemist. Mijn anus doet wel een beetje pijn nu :). Hoe dan ook, ik mis Heinrich. Hij is al 3 jaar weg - zonder trug te komen. ik denk dat-ie vreemt is gegaan :(. Wat moet ik doen? Hij reageert sinds gisteravond niet meer op mijn tekstberichtjes. 

Wat moet ik in -***naam- doen?

Kusjes, Adel uit Alblasserdam. 

 

Tekst aangepast door de kindertelefoon vanwege ongepast, respectloos taalgebruik, De kindertelefoon


0 reacties

Geen reactie

Reageer