Vraag

Me ouders weten precies waar ik ben?

  • 9 February 2018
  • 6 reacties
  • 277 Bekeken

Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Zoals jullie weten was donderdag een slechte dag voor mij. Ik was zelfs al zover heen dat ik geen terug weg zag. Nou ja het mislukte dus daarom zit ik weer hier.

Om terug te komen op de topic.
Toen het dus mislukte ben ik naar huis gegaan. Toen ik tegen me moeder zij. Het was leuk op school, zij zij toen van je was helemaal niet op school. Je was met de trein naar Apeldoorn.

Dit vind ik vreemd, want ik had er juist aangedacht om alles uit te zetten. Zoals op snapchat, had ik verwijdert, Facebook, heb ik uit gelogd.

Dus ik vraag me af, hoe kon/kan ze weten waar ik ben? Hebben jullie misschien een idee hoe je iemand in de gaten kan houden.

Ik heb het al gevraagd, maar ze wou het niet vertellen. Omdat ik al het gevoel heb dat ik constant in de gaten wordt gehouden, door de schaduwpersonen. Dus ik wil graag weten hoe?

Gr:Mr. S

6 reacties

Hi Mr. S,

Ik had donderdag ook niet mijn beste dag. Pas ’s avonds rond 21.00 uur kon ik weer een soort van een beetje “opgelucht” ademhalen, omdat ik zag dat je weer een berichtje op het forum gepost had….
Ik was soort van blij, maar wist ook wel dat daarmee niet alles opgelost was, dus onzekerheid is er nog steeds wel, maar wat kan ik doen?

Ik weet niet of je nog gelezen hebt wat ik je die dag ’s morgens nog gestuurd heb, maar if so, dan heeft het jammer genoeg weinig geholpen, denk ik.
Dat is natuurlijk niet jouw schuld, maar voor het geval je het toen niet hebt kunnen lezen, post ik het hieronder nog maar een keertje in de hoop dat je er toch iets aan hebt:

quote
Lieve ***** (ik heb je naam deze keer maar vervangen door 😉 (Mr. S),

Ik weet niet hoe het is om stemmen te horen, stemmen die maar blijven praten de hele dag door…..
Ik weet niet hoe ik ze stil zou kunnen krijgen. Ik gun je de rust, maar weet niet hoe…..

Het enige wat ik kan bedenken is een stem met een andere boodschap, een boodschap van hoop, om je te vertellen dat er nog hoop is.

Ook al is het nu donker en voelt het koud en kun je je niet voorstellen dat het anders ….. en beter wordt, het kan ……

We zitten aan het begin van de lente, je kunt het je misschien moeilijk voorstellen nu, maar de natuur bereidt zich voor op een nieuw jaar.

Het zal niet gelijk morgen allemaal anders en beter zijn, maar gun het nog wat tijd en nieuw leven in wat nu uitgebloeide en verdorde takken lijken … zal er komen.

Denk er nog eens goed over na, praat met mensen die het beste met je voor hebben, zoals je psycholoog, therapeut, familie, https://www.113.nl/ etc.

Ik heb geen pasklare oplossing, jammer genoeg, maar ik wil je iig een, vind ik zelf, mooi liedje laten horen en je warmte en licht sturen om de kou en duisternis te helpen laten verdwijnen. Ik hoop dat je het mooi vindt en er iets aan hebt.

https://www.youtube.com/watch?v=jhC_c7Xcbl8
Antony and the Johnsons - Soft black stars

Of misschien vind je deze versie mooier https://www.youtube.com/watch?v=_e_zcoDDiwc

PS ik lig nu nog in het ziekenhuis vanwege een infectie, maar ben aan de beterende hand en ik hoop je over een tijdje wel weer tegen te komen op het forum

Liefs en groetjes,
M&M’s
Einde quote

En nu nog een antwoord op je vraag in dit topic.

Ik denk en weet wel bijna zeker dat je ouders van je houden en misschien hebben ze ook wel gevoeld dat je niet helemaal jezelf was.

Misschien hebben ze van school gebeld, om te vragen waarom je niet aanwezig was en heeft je moeder je daarom “gecontroleerd”. Niet omdat ze je niet vertrouwt, maar eerder omdat ze bezorgd is. Ze bedoelt het dus ook niet vervelend, maar ze voelt zich waarschijnlijk ook een soort van machteloos en weet ze jou ook niet te bereiken in een gesprek. Dat is tenminste wat ik denk, maar ik weet het natuurlijk ook niet allemaal.

Ik heb hieronder een linkje naar een site
https://tweakers.net/nieuws/88522/derden-kunnen-reisgegevens-anonieme-ov-chipkaart-volgen.html

Hier kun je lezen hoe eenvoudig het is om iemands reishistorie te bekijken. Ik heb het niet gecheckt of het echt zo werkt, het is een artikel van een paar jaar geleden, maar ik kan me voorstellen dat het op die manier kan.

Het kan ook zijn dat iemand die jouw moeder kent jou toevallig gezien heeft in de trein naar Apeldoorn of ergens in Apeldoorn en dat ze je helemaal niet zelf heeft gecontroleerd.

Je moeder doet het niet om je in de gaten te houden, ze is denk ik bezorgd en wil het beste voor je.
Misschien is dit een opening om er eens met je moeder over te praten.

Ik wens je veel sterkte en wijsheid en ik hoop op betere tijden voor iedereen.

Groetjes,
M&M’s
miss heeft je ma gewoon een soort gps geiinstaleerd op je tel . zolang je tel aanstaat kunnen ze je gewoon volgen
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Ik denk niet dat ze een gps hebben geïnstalleerd want ik heb me tel nooit aan ze gegeven. Maar wel bedankt voor het nakijken.

Daarnaast denk ik dat ze het weet via mijn ov chipkaart. Zoals M & Ms al zei. Ze wil het nog steeds niet zeggen, maar dat vind ik voor nu wel oké.

Gr:Mr. S
Oke ik hoop dat het je er uitkomt . Haha ik dacht wel dat dat kon want ik heb nooit mijn wachtwoord verteld aan mijn vader en blijkbaar was hij naar me kamer ingelopen en me hele telefoon gecheckt toen ik sliep zonder dat k het wist en de een paar dagen later komt hij op een app die ik geiinstaleerd had en was vergeten dat ik er niksvan af wist.?
Oke ik hoop dat het je er uitkomt . Haha ik dacht wel dat dat kon want ik heb nooit mijn wachtwoord verteld aan mijn vader en blijkbaar was hij naar me kamer ingelopen en me hele telefoon gecheckt toen ik sliep zonder dat k het wist en de een paar dagen later komt hij op een app die ik geiinstaleerd had en was vergeten dat ik er niksvan af wist.?hij heeft ook een aparaat of een bepaalde manier dat hij kan weten welke sites enzo k ben als ik een bepaalde email heb bij een acc en inlog ergens
ov kaart denk ik.

Reageer