Vraag

Liedjes over problemen

  • 7 January 2016
  • 2 reacties
  • 482 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik heb vorig jaar de 2e scheiding meegemaakt van mama. Mijn ex-stiefvader voelde als een eigen vader voor me , toen hij weg ging liet hij me als een baksteen vallen. Hij beloofde dingen die hij nooit na kwam en werd steeds gevoel lozer hij gebruikt dus drugs en ik weg gegaan bij mij moeder omdat hij vreemd ging. Mijn moeder is daardoor weer een alcoholist geworden en moet elke dag huilen. Mijn echt vader is ook verslaafd aan wiet, en ik heb geen contact met hem door alles wat hij heeft gedaan , ik heb nog 1 broer en broertje waar ik geen contact mee heb door alles hun hebben ook afstand genomen. En Bij alle kleine dingen die er gebeuren zet ik mijn verdriet om in woede ik heb 1 liedje gevonden die hier een beetje mee te maken heeft en daardoor werd ik rustig en niet Afressief ik kan verder niet veel liedjes vinden en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

2 reacties

Xgebruikersnaamx,

Wat naar dat je op jonge leeftijd al zoveel mee heb gemaakt. Praat je al met een hulpverlener? Als je dit nog niet doet raad ik het je wel aan. Ik zing altijd een heel mooi lief, maar ik kan er even niet op komen hoe hij heet. Ik zal het laten weten zodra ik het weet. "Als het leven soms pijn doet" is ook een mooi lied.

Heel veel sterkte en geef niet op!
Reputatie 4
Badge +5

Ik vind zelf Uit Elkaar- Cover Yes-R van Lieke van t Veer heel mooi!
Dat nummer heeft me tranen bezorgd tijdens de scheiding en de periode dat ik m´n vader niet zag.

Wat je ook kunt doen is op Spotify (als je dat hebt!) een scheiding playlist maken met nummers die je afleiding geven!
Als je de link wil, bij deze: www.spotify.com

Daar kun je je aanmelden en een playlist maken!
Hopelijk heb je er wat aan!
Stay strong and keep your head up!:heart:

Liefs,

Daniël

 

Reageer