Last van broertje tijdens trompet spelen

  • 12 August 2018
  • 7 reacties
  • 158 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb een trompet en mijn vader is trompettist, en mijn vader zegt 2 keer per dag is goed maar ik wil dat dan ook doen maar ik speel in de Gamehal (er staat een wii en een ps3 voor mijn kleine broertje) maar ik wil dan smiddag om 1 uur ofzo en om 7 uur savonds spelen. Ik zeg dan: ik ja effen trompet spelen maar dan zegt mijn kleine broertje: IK GA NU OP DE PLAYSTATION SPELEN en dan ren ik er snel heen en dan ben ik wel eerst en dan doe i de deur op slot en dan ga ik spelen. Maar mijn kleine broer Fabian heeft hij trekt dan aan de klink waar de deur-klink kapot gaat en dan gooit die iets (geen steen) maar wel met andere dingen waar de ramen kapot kunnen van gaan het is enkel glas dusssss.
kan er iemand mij daar mee helpen hoe ik dat kan oplossen en dat ik lekker op mijn gemak trompet kan spelen

Groetjes TrompetBeast

7 reacties

Hey,
Dit lijkt me eigenlijk iets voor je ouders om iets over te zeggen tegen je broertje.Zij zullen ook niet echt blij zijn als er een raam sneuvelt.
Misschien kun je een keer met je ouders praten en met je broertje afspraken maken over het gamen, wanneer hij mag en wanneer jij mag.
Jonah
Hoi

Je zou het idd met je ouders moeten overleggen, jullie zouden bijvoorbeeld een planning/indeling kunnen maken van wie wanneer er gebruik mag maken van de gamehal. Of je legt aan je ouders uit tot je graag wilt oefenen op die twee tijden tot je zei. Dan kunnen zij regelen tot je broertje op die tijden niet gebruik mag maken van de gamehal.

Maar misschien kun je ook ergens anders oefenen in plaats van de gamehal, op je slaapkamer bijvoorbeeld.
En als ik het zo lees vind ik het knap van je tot je niet ongelofelijk boos wordt, als je broer aan de deurklink blijft trekken of met dingen gooit. Want ik zelf zou echt boos worden... maar goed.
Bespreek het met je ouders.

Gr. Bas
ohh ja bedankt ik zal vorvolg in de slaapkamer oefenne bedankt

Groetjes Sjoerd
Hoi

Je broertje doet vervelend als jij trompet wilt spelen in de Gamehal. Als ik het goed begrijp, ga jij in het vervolg op je kamer oefenen. Dat kan een oplossing zijn, als je je kamer ziet als een goede plek op trompet te spelen.

Als je vader trompettist is, kan hij zich vast voorstellen dat jij een fijne plek wilt om te oefenen. Als de Gamehal daar toch geschikter voor blijkt te zijn, kan je dat met hem bespreken, en is een regeling, zoals bovenstaande reacties zeggen, misschien mogelijk.

Groetjes
x
hoi,
ga een keer aan tafel zitten met je ouders en broertje, probeer een deel uit te praten en maak afspraken over bijvoorbeeld de tijden dat jij trompet kan spelen en daarna kan je broertje gamen bijvoorbeeld, zolang je ouders erbij zijn zal je broertje het ook serieus oppakken.
en vraag of je ouders je ermee kunnen helpen je broertje de regels na te laten komen.
ja dat is een goede dat zal ik den bedankt
geen dank!!

Reageer