Vraag

kamer delen met zusje

  • 13 June 2022
  • 2 reacties
  • 662 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi!

 

ik zit ergens mee en ik heb jullie even nodig :) ik ben zelf momenteel 17 jaar en ik slaap nog steeds samen op een kamer met mijn zusje van 14… dit omdat wij een klein huis hebben en er geen ruimte is voor een kamer apart. Nu is het zo dat onze kamer ontzettend klein is. Er staan 2 hoogslapers in en verder heb je een doorgang van misschien nog geen meter breed en lang. Je loopt elkaar dus echt in de weg.. ik ben er eerlijk gezegd klaar mee. Ook omdat er nooit vriendinnen kunnen blijven slapen en omdat ik gewoonweg geen eigen plek heb. Ik heb vaker hierover gepraat met mijn ouders maar zonder resultaat :( weet iemand wat ik nog zou kunnen doen? Al denk ik niet dat ik er veel aan kan doen helaas.

 

x Livvy


2 reacties

Bedankt voor je reactie @eenanoniemejongen1 !

Er is inderdaad helaas geen andere keuze… de kamer is eigenlijk zo klein dat de inrichting niet veranderd kan worden, maar ontzettend bedankt voor het meedenken!

Als er geen andere ruimte in huis is, heb je denk ik helaas niet heel veel keuze. Ik snap wel dat je het inderdaad lastig vindt.

Je beschrijft dat de kamer niet echt groot is. Zou je toch met elkaar wel kunnen kijken hoe je de kamer eventueel anders in zou kunnen delen zodat je iets meer privacy hebt?

Je zou het er ook eens met je zusje over kunnen hebben over hoe zij erin staat. Ik weet verder niet hoe jullie band is natuurlijk, maar wederzijds begrip helpt meestal wel, ook al blijf je met de praktische kant zitten.

Reageer