Vraag

Jongens hoe krijg ik geld terug

  • 26 May 2022
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Badge

Jongens ik heb mama's credit card info ingevoerd en mama is nu boos omdat er heel veel geld weg is hoe krijg ik geld terug? 


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Geen idee of het kan, denk je dat je het je moeder kan vragen? Zoek het anders even op in het internet, over hoeveel geld gaat het (je hoeft er niet op te antwoorden)

Reputatie 2
Badge +1

Geen idee of het kan, denk je dat je het je moeder kan vragen? Zoek het anders even op in het internet, over hoeveel geld gaat het (je hoeft er niet op te antwoorden)

Sorry ik had niet mogen vragen om hoeveel geld het gaat…. ik hoef het niet te weten dus antwoord maar niet :)

Groetje

Reputatie 3
Badge +1

Heyyy,

Hoe oud ben je? Misschien kun je heitje voor karweitje in je buurt doen, en dan wat geld verdienen met klusjes. Het is natuurlijk niet fijn voor je moeder dat ze nu allemaal geld kwijt is, dus het zou heel goed zijn als je je best zou doen om het goed te maken! Misschien kun je ook iets anders maken om sorry te zeggen, zoals een tekening.

Veel geluk!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, 

Vaak kan je met de bank en met het bedrijf/winkel waar je het geld hebt gespendeerd contact opnemen. In de meeste gevallen krijg je het geld terug. 

Groetjes

Reageer