Vraag

Is dit normaal??

  • 17 April 2022
  • 7 reacties
  • 271 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal, ik ben Amaya (schuilnaam) en ik heb een vraagje.

Als ik bij mijn opa ben, doet hij heel vaak zijn handen op mij, bijvoorbeeld op mijn been, arm of schouders. Dit gebeurt bijna altijd als ik bij hem ben. Dit vind ik niet fijn, en dat weet hij volgens mij ook. Mijn zusje begint opa ook al raar te vinden, omdat hij zich anders gedraagt dan eerder. Vaak maakt hij ook rare opmerkingen/stelt hij rare vragen die lichtjes seksueel zijn. 

Mijn vraag is dus, is dit normaal? Als het niet normaal is, wat is dit wel en hebben jullie nog tips?

Heel erg bedankt!

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Nou ik weet niet of het normaal is maar ik zou gewoon zeggen dat je het niet fijn vind en als hij dan doorgaat naar je ouders toe gaan.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +9

Als hij het weet vind ik het niet normaal maar ga met je zusje duidelijk zeggen dat hij er mee moet stoppen als hij nog steeds er mee doorgaat ga dan naar jij ouders 

Reputatie 7
Badge +6

Als jij het niet fijn vind, dan moet je dat gewoon zeggen. En als het dan niet stopt dan zou je naar je ouders kunnen gaan, je zegt dat je zusje hetzelfde overkomt, dus dan gaan je ouders wel luisteren.

MVG,

TheMusicDude

Reputatie 1
Badge

Heel erg bedankt iedereen! Als ik de volgende keer bij mijn opa ben en hij doet het weer, dan ga ik duidelijk zeggen dat ik het niet fijn vind en hij moet stoppen. :)

-onnodige quote verwijderd-

Goed idee! Ik zou het dan trouwens ook eventueel tegen je ouders zeggen, samen met je zusje.

Badge

Vertel het aan je ouders als hij het nog een keer doet

 

Reputatie 3
Badge +1

Dat heet aanranding en dat mag niemand bij je doen behalve jezelf natuurlijk 

ik zou het sws tegen je ouders zeggen en ik zou zeggen dat hij moet ophouden en dat je het niet fijn vind. Als hij niet stopt moet je het ook tegen je ouders zeggen en dan komt het goed.

Echt stom en raar dat je opa dat doet! Ik hoop dat hij ophoudt

Reageer