Vraag

in bed plassen + vriend komt bij me logeren


Reputatie 5
Badge +4

hey iedereen!

ik ben een jongen bie bijna 15 jaar wordt, en ik heb een probleempje ik plas in me bed en draag luiers maar er komt ene keer een beste vriend bij mij  voor het eerst logeren wat heel leuk is maar ik plas in me bed en laatste 5 dagen ben ik droog geweest in de nachten hopelijk blijft dat zo maar moet ik het eerlijk vertellen tegen hem of nog even wachten met logeren tot dat ik geen luier meer om hoeft ik heb daar ook zo hekel aan aan luiers dragen en bed plassen maarja ik kan er niks aan doen 

hebben jullie een idee? dankuwel alvast

groetjes!!!

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @een jongen555

Ik zou het aan je vriend vertellen. Dat is beter dan dat je vriend erachter komt. Wel goed dat je de laatste 5 dagen droog gebleven bent. Je kan er ook bij vertellen dat je er niks aan kan doen. Dat begrijpt hij vast wel. :) 

xx Eenmeisje004 

hoi,

 

snap het probleem heel goed, heb hier zelf ook last van gehad

maar heb het toen tegen de vriendin die kwam logeren verteld en ze begreep het wel, 

heb het ook weleens niet gezegd en toen had niemand verder door dat ik hier last van had dus zou ook nog kunnen maar is misschien bij jongens anders 

blijft wel beetje lastig maar heb er gelukkig nu ook geen last meer van, succes!

Reputatie 4
Badge +2

IK heb er ook nog steeds last van helaas en draag net als jou nog luiers. Vriendinnen die blijven slapen heb ik er van verteld. Ik ben er gelukkig nog nooit mee gepest door mijn vriendinnen. Meestal is er wel begrip voor hoor en eerlijk vertellen is beter als dan toch in een nat bed wakker worden en moeten verschonen denk ik.

Succes en liefs, laat je weten hoe het ging?

Reputatie 5
Badge +4

Ja ik laat het weten :)

Reputatie 5
Badge +4

Zoals beloofd liet ik iets weten en ik heb wel goed nieuws! Ik ben vlak na dit topic hebt geplaatst minder in bed geplast ik denk dan ik na dit topic 4x heb gedaan ongeveer 

Reputatie 3
Badge +3

Hee je kan mischien een luier aan doen en dan daar ober een pyjama ofz dan ziet hij het njet laat even weten hoe je erover demlt

Ik kan mij nog herinneren dat ik toen ik 12 was bij een vriendin ging logeren, en die had daar ook last van. Ze vertelde het die avond. Nu ben ik persoonlijk te de moeilijkste niet, dus ik heb toen die avond met haar expres in mijn broek geplast om haar te laten zien dat ik het niet gek vond. We hebben toen heel veel gelachen erom. 

Reputatie 4
Badge +3

Hi

Ik had er vroeger ook last van toen ik 8/9 jaar was. Ik zou als ik jou was naar een kinderarts of eerst de huisarts gaan, die kunnen je helpen om van het bedplassen af te komen. Ik kreeg een soort "speciale" onderbroek  waar dan een soort van apparaatje aan zat ofzo, met nog iets anders erbij (ik weet niet hoe je het noemt) maar het is iets wat je in het stopcontact doet en als er dan plas kwam in de onderbroek ging er een alarm af (van dat ding in het stopcontact) en dan is het de bedoeling dat je dan zo leert om wakker te worden als je naar de wc moet ofzo denk ik, maar het heeft mij in ieder geval geholpen. Dus gewoon naar de huisarts of kinderarts gaan, dat helpt in ieder geval zeker!!!

Reputatie 5
Badge +4

Het ging goed de moeder van me vriend wist het en ze begrijpt het dat ik daar niks kan doen en me vriend begreep het ook dus en ik heb geen 1 keer daar in bed gedaan

 

onnodige quotes verwijderd

Badge

Hey ik het zelf ook ik ben 13 en plas ook in bed.
Maar onder me zusje nog Pampers draaien vond mijn moeder het niet nodig om pull-ups te kopen.Maar in het een een vriendinnetje waarmee ik een relatie heb en zij weet het ook niet.

ik ga het haar wel zeggen maar ik hoop dat de liefde sterk genoeg en ze het niet uitmaakt 

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou het vertellen ik plas ook nog in bed en draag ook nog luiers daarvoor. Ik ging slaapfeestje vaak uit de weg en toen vroeg mijn beste vriendin waarom ik nooit meeging met zulke dingen. Met schaamte heb ik verteld over mijn bedplassen. Ze was heel begripvol en ook anderen meiden die ik het heb verteld pesten mij er niet mee. En tegenwoordig ga ik ook mee naar slaapfeestjes of logeren en als andere meiden mijn luier zien maken ze hier geen probleem van ik ben zo blij met zulke lieve vrienden! Ik hoop dat je bedplassen echt over is voor jouw.

 

-xxx- een lotgenoot 

Badge

Ik heb het haar vertelt en gelukkig begreep ze het ze heeft het zelf ook nog dus het is ook fijn dat ik het met iemand kan delen ze begrijpt hoe ik me voel 

nu met nieuwjaar hebben we een slaap apart met 8 meisjes maar nu ik niet enige ben ga ik gewoon en slaap met haar op een aparte kamer en bedankt voor je reactie 

xxx Emmy J

Reageer