Vraag

ik wil weglopen A.U.B REAGEER SNEL

  • 14 January 2022
  • 9 reacties
  • 199 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

IK WIL WEGLOPEN VAN HUIS WAAR MOET IK HEEN?????????????????? ALSTJEBLIEFT REAGEER SNEL


9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

HET LUKT NIET OM TE BELLEN MET DE KINDERTELEFOON EN BIJ DE CHAT IS EEN STORING HELP ME IK WIL VANNACHT NOG WEG!!!!!

Badge

Waarom wil je weg??

Hii

 

Wat lastig zeg.. Wat is er aan de hand en waarom wil je eigenlijk weg?

Je kan als je je onveilig voelt thuis altijd contact opnemen met Veilig Thuis. Veilig Thuis is telefonisch 24/7 bereikbaar op het telefoonnummer 0800-2000 dus daar kan je misschien even mee bellen. Hun chat is open tussen 9:00 en 17:00. De mensen die bij Veilig Thuis werken kunnen je denk ik goed verder helpen en ondersteunen om te kijken wat je het best kan doen.

 

Sterkte!!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 5
Badge +3

Wat is er gebeurd? Zoek een veilige plek kan je terecht bij een vriend of vriendin ? Blijf de kindertelefoon bellen

Reputatie 5
Badge +2

Heb je een beetje achtergrondinformatie? Ik kan niet zo goed advies geven zonder te weten wat je doel is.

• Misschien kun je bij een vriend(in) verblijven? Laat het dan wel even aan hem/haar/hen weten, en zorg dat je aan zijn/haar/hun ouders kan uitleggen waarom, of zorg dat je een goed excuus hebt.

 

Groetjes, ThatGalacticRobot

Reputatie 7
Badge +19

ik wil weg omdat mijn ouders en zussen steeds onterecht tegen me schreeuwen

Reputatie 7
Badge +19

en ik wordt gepest en de meester is te aardig hij kan het probleem niet oplossen

Reputatie 7
Badge +19

alvast dank voor jullie tijd

Reputatie 5
Badge +2

ik wil weg omdat mijn ouders en zussen steeds onterecht tegen me schreeuwen

Dus je hebt geen prettige thuissituatie? In dat geval kun je hulp zoeken bij Veilig Thuis, meer informatie via de volgende link: https://veiligthuis.nl/

 

en ik wordt gepest en de meester is te aardig hij kan het probleem niet oplossen

Op de basisschool heb ik dat ook gehad, ik werd toen gepest en de juf wou er niks aan doen…

Misschien kun je dat even laten weten aan iemand anders binnen de school? (denk aan een directeur, vertrouwenspersoon, conciërge, schooldokter of mentor)

 

Hoe dan ook, ik denk niet dat weglopen hiervoor een goede oplossing is, dat is zelfs heel gevaarlijk om te doen...

 

Groetjes, ThatGalacticRobot

Reageer